Roel van Essen
Forum veteraan
... give or take....
En kijk... sapperdeflap! Een nuance!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... give or take....
En kijk... sapperdeflap! Een nuance!
give or take....
Zeer interessant stukje tekst.Een nuance is iets geheel anders. Een nuance drukt meestal juist een verbeterde precisie uit, maar dan in zaken die niet in getallen uit te drukken vallen
Zegt de man die in zijn geheel eigen taal schijnt te schrijven....
Ik wil me er niet al te veel tegenaan bemoeien, maar het is nogal lomp om van de ene taal over te stappen op een andere taal in een zinnetje of stukje tekst.
Doe beter je best en schrijf de tekst in één en dezelfde taal, welke taal maakt mij niet uit.
Zeer interessant stukje tekst.
Dus bij jou nuance is het meestal iets maar eigenlijk soms ook niets.
Wat ik zo vrij als ik ben vertaal in dat je aan het denken bent.
Bij de eerste quote, "give of take...", dat is ook een vorm van denken in een andere taal, meer van "denk ik!"
Resumé van het geheel.
Je denkt dat je veel weet, maar eigenlijk weet je helemaal niks en ga je al denkend antwoord gegeven op een vraag.
Wat door het denken resulteert in een vraag op een vraag omdat je het niet zeker weet.![]()
Heb geen woord gesproken, alleen geschreven enne ik blijf wel consequent in dezelfde taal schrijven.Zegt de man die in zijn geheel eigen taal schijnt te schrijven....
Je kunt vragen wat je me wilt, maar ik ga jou bewoording niet uitleggen.Dus eigenlijk zeg je nu in heel veel woorden (ongeveer op zijn Trumpiaans) dat je er geen kont van begrijpt...
Ja, gemakzucht dient de mens.ik blijf wel consequent in dezelfde taal schrijven.
Is iedereen bevangen door de hitte of is men aan het bouwen? Of varen? (Ja, Bert wel) Of vliegen?
En wat is daar het nut van.....Dan moet je de doppen er op laten zitten, Maarten.
Ik ook, dat spul kun je het beste in de fles laten zitten. Smerig koppijn-bocht.Ik probeer het verdampen van flesjes HJ zo beperkt mogelijk te houden....
En wat is daar het nut van.....
Ik begrijp dat jouw, door oliedampen aangetaste, tere gestel niet zo goed tegen een biertje kan, maar gun een ander ook eens wat.Brutus zei:Ik ook, dat spul kun je het beste in de fles laten zitten. Smerig koppijn-bocht.
Ik ook, dat spul kun je het beste in de fles laten zitten. Smerig koppijn-bocht.
Aangezien ik in tegenstelling tot bijvoorbeeld de door mij zo geliefde achterhoekse tafelwijn, van zelfs een half glas HJ al merk dat ik dat bocht gehad heb, ja hoor, ik gun jullie alle koppijn van de wereld...Ik begrijp dat jouw, door oliedampen aangetaste, tere gestel niet zo goed tegen een biertje kan, maar gun een ander ook eens wat.
Ik OEFEN te weinig???Je oefent te weinig....
Je bedoeld Achterhoeks tafelwater, zitten er een paar druppeltjes meer alcohol in, kan tie er niet tegen, met het excuus hoofdpijn.Aangezien ik in tegenstelling tot bijvoorbeeld de door mij zo geliefde achterhoekse tafelwijn, van zelfs een half glas HJ al merk dat ik dat bocht gehad heb
.... maar daarvan heb je geleerd, dus dat komt niet meer voor.