De Berg is van Jan!

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Roel van Essen, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.307
    Locatie:
    Noord Brabant
    Haha, een goede start van de ochtend.:D
    Meteen bij het krieken van de haan op je muil gaan. :yes:
    Het forum is geen kladblokje.:)
     
  2. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    :rofl: Had ik bijna Deesel dood verklaard. Sorry Deesel. :friends: Hier een botje:

    [​IMG]
     
  3. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Denk nou maar niet, dat je Deesel kunt lijmen met een bot. Als je met een fles ijs- en ijskoud spul komt aanzetten heb je een kansje. Hij is echter nog niet vergeten, dat-ie 10 jaar lang een deel van de tijd zichzelf moest uitlaten.
     
  4. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    Sinds wanneer ben jij de stem van Deesel? Sinds wanneer kan jij denken voor Deesel? Ik mag er dan wel een tijdje tussen uit geweest maar ik weet heus nog wel waar Deesel gelukkig van wordt. Dat ben ik dan weer niet vergeten. Ik zal weer beginnen met hem uitlaten. Gaan we eens kijken of ie echt alleen maar gelukkig wordt van een flesje hoestdrank.
     
  5. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Jij hebt Deesel nog nooit uitgelaten. Waar je het idee vandaan hebt, dat je dat ooit wél hebt gedaan is me een raadsel. Je zult 'm ook in de toekomst niet uitlaten. Je hebt 'm doodverklaard en voor zulke opmerkingen is hij nu eenmaal uiterst gevoelig. Tja, en als jij zo goed weet waar 't ie gelukkig van wordt, wat heeft-ie dan het liefst in z'n waterbakje en hoe gelukkig voelt-ie zich op een waterscooter?
     
  6. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    Deesel heeft het liever over drinkbakje in plaats van waterbakje. Aangezien er Whisky (zonder e) in gaat en hij het liefst zelf zijn bakje vult.

    En hoe gelukkig ie zich voelt op een waterscooter? Errugh gelukkig?! Hij geeft zelf aan dat ie al lang blij is dat ie weer eens buiten komt. Of dat dan op een waterscooter of in een F1 bolide is (het liefst een HONDa met een zachte V-ACHT) maakt hem niks uit.

    Dus Jan, ouwe hondenfluisteraar.. Hoe goed ken jij Deesel nou eigenlijk echt? En hoe goed kent Deesel jou eigenlijk nog?
     
  7. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Jij hebt wel heel erg levendige dagdromen, hè? Hoe gaat dat 's nachts?
     
  8. Vale Ouwe

    Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 feb 2004
    Berichten:
    6.318
    Locatie:
    Hell
    'T zou mij niet verbazen als hij nattigheid voelt.
     
  9. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.307
    Locatie:
    Noord Brabant
    Dat is nog even te bezien, maar hij moet wel haast heftig onder de plak van zijn meisje zitten.
    Thuis natuurlijk niks te vertellen.
    Post van dit soort bedenkelijke plaatjes.
    De poes aanschouwt het schuren.
    Met mijn ruime creatieve geest, laat dit plaatje meer zien dan wat stof op het bureautje.:confused:
     
  10. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    Beantwoord nou maar gewoon mijn vraag in plaats van rookgordijntjes opgooien!

    Ok Boomer.
     
  11. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Denk jij nu ook al, dat jij opdrachten kunt geven? Dat ik hier ben om jouw vragenlijst te beantwoorden over mijn hond? Probeer jij eerst maar eens binnen 5 meter afstand van 'm te komen. Hij weet nu namelijk ook, dat je dacht, dat-ie 10 jaar geleden al een oud beestje was. Hij was toen net 2 jaar en een paar maanden jong. Wel van tevoren controleren wanneer je je laatste tetanus injectie hebt gehad.
     
  12. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    Wanneer jij denkt dat je constant allerlei vragen mag ontwijken dan denk ik dat ik jou wel een opdracht kan geven. Of je het nou leuk vind of niet, je bent als manager zo nu en dan uitleg verschuldigd aan de Bergbewoners over de gang van zaken. Dan kan jij voor je zelf wel besluiten dat dat niet zo is en dat Christian daar al helemaal niet om moet vragen maar zo werkt het helaas niet in een Berg democratie!
    Het lukt je nog niet echt om aardig te doen he? We komen nog niet echt verder zo. Hoe lang plan je nog om modder te gooien naar elkaar? We zijn bijna het punt nabij waarbij ik overstap op Big Bah in plaats van modder en dat wil je niet.
     
  13. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.307
    Locatie:
    Noord Brabant
    Kom eens met een beter argument dan het op democratie te leggen.

    Interessante zin, Jan is niet zo heel lang maar ook niet zo heel klein en is er nu sprake van één werper die naar 2 doelen gooit, de ander en zichzelf?

    Hieronder staat een schermafdrukje van het schrijfsel, immers het is op het forum en op de Berg mogelijk om nog geruime tijd na het plaatsen van een berichtje het berichtje aan te passen.

    Knipsel.JPG
     
  14. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Democratie? Berg? No way, José*
    En daar zijn we** maar al te happy mee.
    Democratisch gel*l vinden we** niet nodig.
    Komt alleen maar gemier van, kijk maar naar diverse politieke partijen.

    Op de Berg werkt het heel simpel:
    Je doet je werk, je past je aan en als het je niet bevalt neem je je eigen sneeuwscooter/waterscooter/Pistenbilly/ of een ander voertuig naar keuze en bij gebrek daaraan de benenwagen, en verdwijnt.
    In de diepste dalen, daar waar het geween is en het tandengekners.
    En volgens mij heb jij die exercitie als eens doorlopen, toen je zo nodig richting Rotjeknor moest.
    Hoe moeilijk kan het zijn?

    * Spreekt uit als Gosé
    ** 'We' houdt in: het vaste Bergmanagement.
     
  15. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Kijk, Christian Westerink, nu hoor je het ook eens van anderen. Dus hou nu maar eens op met dat gejerimieer, gezeur, gezanik, geklaag, gejammer en gesnotter. We** zijn dat spuugzat. Je krijgt je oude baantje niet terug, basta! Je solliciteert maar naar één van de andere vacatures, er zijn er genoeg.

    En denk ook maar niet, dat je bij Deesel een poot aan de grond krijgt. Die doet niet aan poot geven, dat vindt-ie beneden z'n waardigheid. Probeer het maar een keer, steek je hand maar eens uit en zeg 'geef poot'. Tot tien tellen lukt je niet zo best, ook niet op je vingers, maar dat hoeft daarna ook niet meer.

    Met dat modder cq BigBah gooien doe je maar je best. De enige, die daar last van heeft is de MBFB-glazenwasser als hij mijn kantoor moet doen. Hij klaagt er trouwens ook steen en been over, dat jij continu je eigen glazen aan het ingooien bent. Hij noemt dat broodroof. Nu is de glaszetter daar weer heel content mee, zijn factuur krijg je binnenkort toegestuurd want denk maar niet, dat we** daaraan het geld van de Berg-community besteden.

    ** zie de kleine lettertjes van posting 16734.
     
  16. hobbyist

    hobbyist Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Berichten:
    5.307
    Locatie:
    Noord Brabant
    Dat is niet goed wat daar staat.
    Het moet zijn, ** 'We' houdt in: het vaste Bergmanagement en Hobby.

    Ik heb tot op de dag van vandaag op de Berg geen managment functie.
    En daar ben ik toch eigenlijk wel trots op.:)
     
  17. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    Knap hoor!

    Ja zoals bij je idolen Trump, Johnson en Wilders.

    Dat is me behoorlijk goed gelukt lijkt me zo! Ik ben veranderd in een ouwe mopperkont. Dat is behoorlijk goed aangepast als je het mij vraagt!

    Lijstje?

    Moest ik Googlen. Is een echt woord. Grappig.

    Wedden dat ie voor een goeie fles Whisky wel een poot geeft?

    Wie hou je voor de gek? Het is algeheel bekend dat jouw kantoor geen ramen heeft en dat de deur alleen van binnenuit op slot kan. Wat daar vervolgens gebeurd is voor velen een raadsel. Het enige wat de glazenwasser misschien komt wassen zijn de borrelglazen. Maar zelfs die zijn voor mij te heilig om BigBah op te torpederen.

    Ik snap je! Met de huidige mopperkonten aan het spreekwoordelijke roer zou ik me liever ook niet gelijk stellen aan het berg management. Maar de trieste waarheid is dat zonder dat ik het door heb zo langzamerhand een zelfde mopperkont geworden ben.
     
  18. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    JAN! JA-HAN!!! Hij boekt vooruitgang!
     
  19. Christian Westerink

    Christian Westerink

    Lid geworden:
    17 sep 2019
    Berichten:
    664
    Locatie:
    De Berg
    Mooi te combineren met mijn rechtvaargevoel:thumbsup:
     
  20. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Geen commentaar.

    www.monsterboard.mbfb en als daar niets geschikts te vinden is:

    https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/verrassend-goed-betaalde-ongeschoolde-banen/ss-BBsq9G1


    En dan daarna zeker een schadeclaim indienen omdat je een paar vingers mist?


    Weer een nare droom gehad? Zat je in een donkere kamer en was er geen lichtknopje?

    Dat hadden wij al langer door, maar we** zijn blij, dat je nu eindelijk een beetje het licht gaat zien.





    ** zie de kleine lettertjes van posting 16734.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina