Roel van Essen
Forum veteraan
Nou nou... 5120 km/uur. Je bent een beetje traagjes vandaag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stop je dan wel op tijd? Onderstaand tafereel kan zomaar weer plaats vinden.In het Duits komt de bestelling minimaal met 800 meter per seconde naar je waffel.... dat geldt ook voor onduidelijke brabo’s..
In het Duits komt de bestelling minimaal met 800 meter per seconde naar je waffel.... dat geldt ook voor onduidelijke brabo’s..... maar dat terzijde
Dat u al niets weet, dat was al bekend.Geen idee
Dat Duits een moeilijke taal is begrijp ik maar de Duitser die laatst voor me stond vroeg rustig en beleefd naar een fles Jagermeister. Dat er daarop het nogal geïrriteerde antwoord: 'die habe ich selbst opgezopen' kwam kon hij niks aan doen. Dat hij vervolgens 'scheisse' zei en dat door de dronken slijter verstaan werd voor 'schiessen' betekend echt niet dat de pudding buks direct ter handen genomen moest worden. Je kan ook op subtielere manieren de 1,5 meter in stand houden. Door bijvoorbeeld gewoon rustig even je mond open te doen. De alcohol walm die daar uit komt is voldoende om de hele Berg te ontsmetten. Dat is inclusief de onderkant van tafel 4 in de Wok.
Manmanman man, dat Limburgs is nog erger dan Brabants. Als Rowwan Hèze het zingt is het best wel te verdragen en het meeste is ook nog wel te verstaan, maar dit.....Zonder ondertiteling is er absoluut niets van te maken en als je bij 'meer weergeven' de tekst bekijkt heeft iemand dat blijkbaar getypt met een defect toetsenbord. Nu is dat allemaal eigenlijk ook maar goed ook, want van een tekst, die begint met dubdubdub dub, derre dub dub dub kun je natuurlijk niet echt veel verwachten. Ze hebben daar overigens wel leuke dames, al staat die kerel dan weer steeds hinderlijk in beeld.
Van dit deuntje zul je wel wat meer verstaan en zo niet, in mei worden er workshops gegeven.Manmanman man, dat Limburgs is nog erger dan Brabants. Als Rowwan Hèze het zingt is het best wel te verdragen en het meeste is ook nog wel te verstaan,
Wel een lekker deuntje als je met de sneeuwschuiver aan de slag moet. Ik heb de bezem maar even opgeborgen in het schuurtje. Gelukkig stond er een sneeuwschuiver in het hoekje. Waar te beginnen? Bij de wok of bij de slijterij?