De Bismark

Hoi ik zoek bouwtekeningen van de bismark moet minstens schaal 1 op 200 :lol: zijn ik weet niet of er tekeningen van bestaan bij smb rompen hebben ze ze niet en bij vaargroep den helder ook niet :cry: vandaar en bij www.vth.de hebben ze wel maar ik kan geen duits :oops: hihihhi vandaar dit berichtje :lol:

:oops: inderdaad de bismarck met ck :oops: een foutje bedankt :lol: en bedankt voor je adressen staat een hoop info op 8) van tekeningen heb ik nog niet gezien maar thanks :wink:

Hooi Dennis :lol: het is inderdaat een mooi boek maar ik heb hem nog niet gekocht :oops: staat wel op verlang lijstje :lol: bedankt voor je reactie 8)

Je kunt de tekening bij Quartel bestellen.Dit heb ik drie weken geleden ook gedaan.
Prijs is ongeveer 84 euro

Klaas

Zo zie je maar klaas zelfs naa 3 jaar 7 maanden en 10 dagen kom er reacties op thanks 8) .
Cool zeg op welke schaal ga je hem bouwen ? :lol:

Dan wil ik weten of jij ook de tekeningen had gevonden en natuurlijk de grote vraag, is hij al gebouwd? :mrgreen:

Moet na drie jaar wel eens af zijn niet?

Nou de tekeningen wist ik dat je via quartel kon bestellen 8) .
En nee ik heb hem niet gemaakt 8O .
Ik ben op het ogenblik bezig met een Orkney Express een beetje varend te krijgen.
En op te knappen er moet een nieuwe boven bouw voor gemaaken woorden :? .
Die was namelijk van geperts rookplastik gemaakt en niet meer te krijgen vandaar dat ik wat moet gaan fabrieseeren :?

Hallo net nieuw op dit forum.
Tekeningen van de Bismarck heb ik,van het VTH
Ik wil er wel een kopie van laten maken.
Zal toch zeker geen 84,-euro kosten.

Groet Willem

Cool aller eerst van harten welkom Willem op het modelbouwforum 8) .
En dat je hier een hoop plezier mag gaan beleven 8)
En als je net als ik ontsetend nieuwschierig ben gaat dat best goed komen 8)
Goed dat gezecht hebbende :wink: op welke schaal zijn de tekeningen die jij in bezit heb 8)
De schaal 1:200 of de 1:100 versie die blijkt ook in omloop te zijn 8)

ik heb de bismark ook nog niet gebouwd wil er eind september mee beginnen.Hij wordt dan uit hout gemaakt.

Back