de bouw van mijn charter (foto verslag)

• Topicstarter Topicstarter martijn b
  • Startdatum Startdatum
M

martijn b

Guest
hallo iedereen...

ik ben nu eindelijk begonnen aan de bouw van mijn charter.

ik ben van plan om wat fotos te posten van de voortgang dus hier alvast een paar fotos...(meer volgt) :P :turn-l:

hier de vleugel....in aanbouw

afb15635.jpg

afb15634.jpg

Ach wat leuk om te zien toch.
Martijn, doe je wel wat plastic over je tekening ivm met gemorste lijm en zo? Bovendien hecht de tekening dan niet aan je vleugel als je toch eens morst. Vraag aan je moeder eens een doosje knopspelden, dan kun je alle onderdelen goed op zijn plaats houden tijdens het bouwen. Eigenlijk mag je de vleugel er niet afhalen todat de bovenste beplanking helemaal af is. Hoe ver ben je nu?
Wat fijn dat die tekeningen tegenwoordig Links en rechts afgedrukt staat. Ik zie mezelf nog mijn Taxi tekening in olien om hem doorzichtig te maken. Mensen ik word een oude L...

hoi robke

dat zal ik doen en ik ga denk ik ook copietjes maken van de tekeningen..dan heb ik altijd reserven voor als er eventueel iets gebeurd.

Martijn het is eerder mooi vliegweer dan je denkt hoor. en zo te zien heb je nog een hoop te doen.
Houd ons eens op de hoogte dan kunnen we je wat advies geven.
Netjes bouwen heb je later plezier van. Vergeet niet dat modelvligen altijd een gevecht met jezelf is. Dat begint met bouwen, dan vliegen, en ook als het toestel eens een keer aan z'n einde komt. Er is er nog niet een boven gebleven.....
Maar houd het volgende voor ogen. als je ergens in April op het vliegveld kunt staan, dan mag je er op rekenen dat je in de grote vakantie toch all een heel eind zelfstandig uit de voeten kunt.
Maar dan wel met veel oefenen in het weekeinde natuurlijk.
Mazzel

Martijn heeft het druk met school, exames enz. enz.

Ik denk dat ik het wel red om dit jaar te gaan vliegen

want die van mij is bijna af :D .

M.v.g.

Andry Sappe´

Hee Martijn, leuk man dat je zelf je beginners kist in mekaar zet!
Heb je al ervaring met vliegen of niet? Ik heb zelf laatst voor het eerst met mijn charter gevlogen (deze heb ik niet zelf gebouwd) maar de vleugelhoek was niet aangepast. Asjeblieft doe dit wel want mij koste het een crash. Is inmiddels wel weer gerepareerd maar toch lullig.
Nou succes en ik blijf je draadje wel volgen :thumbsup:

andry zei:
Martijn heeft het druk met school, exames enz. enz.

Ik denk dat ik het wel red om dit jaar te gaan vliegen

want die van mij is bijna af :D .

M.v.g.

Andry Sappe´
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: 8O is die nog steeds niet af dan ??8O :wink: :wink: :roll: :roll: :wink: :wink: ...haha

ja zoals andry al zij ik heb bijna geen tijd om te bouwen vanwege school .... dit vind ik natuurlijk erg jammer maar ik doe mijn best.....

Ja school is ook belangrijk, dan kun je over een paar jaar hele mooie vliegtuigen kopen.
Elke dag een beetje is een vliegtuig op zijn tijd.

dat klopt jah tenminste als ik school goed afrond..
dat moet goed komen ik ga weer eens wat fotos posten hier want ik ben al een stukkie verder....

maar heb nu problemen met mijn computer dus dat komt wel..

alweer een tijdje geleden dat er hier wat gezegd is,

BEN JE AL EEN BEETJE VERDER ?:p

want al sik begin met me charter moet jij tog wel klaar zijn he!! als je niet weet wie ik ben vraag de bolle !:P, (geintje andry) :P :P :P

Houd da is ff lekker voor je gozertje :D

Lang lendige Darm :D .

Back to Topic :ontopic:

Back