De bron van de bouwplannen

Hey liefhebbers en bouwers van vliegende schaalmodellen,

Al die prachtige draadjes hier op het forum van de vliegende schaalmodellen werken inspirerend om zelf ook eens aan het betere bouwwerk te beginnen.

Nu, het eerste probleem waarmee je dan wordt gekonfronteerd is, een plan en/of bouwbeschrijving vinden van je droommodel.
Uren, dagen, weken surfen voor je kan vinden wat je zoekt. Wetende dat misschien vele andere die speurtocht reeds ondernomen hebben.

Vandaar mijn idee om hier een draadje te openen die hopelijk een verzameling aan url's zal bevatten van sites met en over bouwplannen.

Hopelijk reageren jullie massaal en wordt dit draadje echt "de bron van de bouwplannen".

Bouwlustige groeten,

Nick

Thx Han,

Niet enkel om mij ervan te overtuigen dit draadje te openen maar ook voor je steun hier.
Met de support van de grote "Bouwer" moet dit draadje wel een succes worden.

Posten maar die url's jongens...

Nick

Wil je "prijs geven" aan welke modellen je een voorkeur geeft Nick?
Misschien is dat makkelijker om gericht advies te krijgen.

Eric.

Blue Bird zei:
Nu, het eerste probleem waarmee je dan wordt gekonfronteerd is, een plan en/of bouwbeschrijving vinden van je droommodel.
Uren, dagen, weken surfen voor je kan vinden wat je zoekt. Wetende dat misschien vele andere die speurtocht reeds ondernomen hebben.
Nick

Je vergeet nog de mogelijkheid om je eigen tekeningen te maken, als je weken aan het surfen bent had je de tekeningen al zowat klaargehad :D ?

En hier natuurlijk ook nog leuke tekeningen sets: CD scale designs

Frank

Thx aan iedereen die url's gepost heeft.
Het begint al een aardige verzameling te worden waar in de toekomst veel bouwfanaten iets zullen aan hebben.

Wie nog url's heeft of weet... niet nalaten om ze in dit draadje te copiëren.

Dankbare groeten,

Nick

ik weet niet waarom maar ik vind de duitse toestellen juist heel mooi, waarschijnlijk omdat het de 'underdogs' zijn....

jammer dat daar maar weinig fabrikanten van zijn, en eentje die hele mooie had is gestopt met het produceren van kits omdat de vraag te laag was :(

Ha die Henry.

Wil je mooit meer van die links plaatsen.
Daar wordt ik heel vrolijk van. :lol:

savoia_s51_side.jpg

Oja eerst de beech af.
Dan de rest, echte lapidar??

Groeten Han.

bij die laatse staat een fieseler storch er tussen, jaaaa!!!!! :D

geweldig toestel, STOL is nog korter da een piper cub!!!! 8)

Back