Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is jullie al opgevallen dat Assan 2.4 ghz. ontvangers wel héél erg goedkoop zijn geworden bij Hobby City? Als ik inlog zie ik prijzen variëerend van 23 tot 28 dollar voor de 6 tot 9 kanaals V2 ontvangers!
Nu nog 35 mhz. ontvangers aanschaffen is gewoon een dief zijn van je eigen portemonnee ;-)
.........
Als de Corona ontvangers ook nog even nog in prijs omlaag gaan , dan ben ik ook weer gelukkig![]()
Nope, ik ben nog steeds een eenvoudige "gold" member :-0
De lagere prijs is dus voor één ieder van ons bereikbaar![]()
Log maar eens uit en kijk wat dan de prijzen zijn. ;-)
voor 1 ieder bereikbaar na dát hij er 1x iets gekocht heeft dus, je hebt gelijk.
Maar toch, ik merk op de club ook wel dat (vooral de oude generatie) niet iedereen via paypal of credit card koopt bij internet winkels. Daarom hebben we op de vereniging (DLC) een beetje een pool van inkopers georganiseerd. Zelf doe ik daar ook aan mee (onlangs nog voor bijna 300 dollar aan 2.4 ghz. spul besteld). Gezamenlijk bestellen en de verzendkosten delen. tel uit je winst!
ik weet wel dat ik geeneen "bang for the buck" zo goed als assan heb kunnen treffen tot nu toe in die categorie.
voor mij de "zippy's" onder de aftermarket 2.4 ghz-en qua prijs/prestatie.