De eerste Truggycup wedstrrijd van het jaar incl. Monstertrucks

Als je niet mee kan doen omdat je (nog) geen transponder hebt, zet dan even een oproepje op www.truggy.nl misschien is er iemand die je kan helpen. Of misschien heeft de organisatie wel een leentransponder beschikbaar. Let ook wel op dat je ook aan het bandenreglement moet voldoen.

Als je de beschikking hebt over beide banden, dan kan je daar zomaar 2 seizoenen mee doen. Ze slijten niet hard en we rijden vooral op kunstgras.

Ja, en nu nog leren sturen. Maar ik ga kijken of ik toch budget vrij kan maken. Voor een transponder. Ik ga dit weekend mijn motor ff goed nakijken. En dan kijken of hij nog harder wil. Want het optrekken is nog niet zo super. Maar hoe dan ik ga zeker kijken en als het mee zit meedoen. De laatste keer in appingedam heb ik een wiel verloren. ( Hij zat niet goed vast ). En mijn remmerij deugde niet helemaal maar die problemen zijn inmiddels opgelost.

Hoeveel doen er inmiddels mee in de beginners klasse?

De beste test om te weten of het je "lukt" om mee te komen is gewoon mee gaan doen. Dan zie je snel genoeg of je motor te langzaam is en op welke gebieden je te kort komt. Er zijn veel rijders die met de X2 rijden of hebben gereden dus ook qua setup kunnen er voldoende mensen zeggen of je een beetje in de juiste richting zit.

Ik zal morgen eens een oproep plaatsen op truggy.nl. Ik ben nu aan het werk. Dus dat doen we morgen.
Maar bedankt. Lijkt me ook erg leuk.

Alle finalisten:
PK-Truggy_Cup_1_2011_0136.jpg

De top 3 van de A-Main finale:
1) Marnix Bul
2) Mario Koolmees (Snellhenk)
3) Robin Evenboer

PK-Truggy_Cup_1_2011_0129.jpg

Student finale:
1) Marco .......
2) Alex Kozijn
3) Akko van Os

PK-Truggy_Cup_1_2011_0118.jpg

Zo'n 130 foto's van de eerste PK Truggy Cup van 2011 bij de Fievelcrossers in Appingendam:
De eerste wedstrijd van de Truggy Cup 2011 – Foto’s

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd allemaal.

@ Mario. Ik heb je wel gezien maar ik ben er maar even geweest.
Want mijn zoon van 6 maanden kreeg zin aan de fles!!
Dus vandaar dat ik je ook niet heb aangesproken..

Back