Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Melvin: Grazie!
Is de kleur van jouw Chipmunk verf of de orginele kleur van de bekleding en welk type bekleding heb je gebruikt (solartex o.i.d)?
Ik heb een Irvine .53 liggen die er op zich goed geschikt voor is, maar dan komt de demper wel door de kap. Andere optie is een Saito .62 welke mooier klinkt en onder de kap past, moet deze dan alleen nog wel aanschaffen.
Groeten, Ramses
@ Jan: Ik ga de afwerking doen zoals jij hebt gedaan bij jouw Chippy. Glassen over hout en linnen solartex als bekleding. Dat beetje zilver bij de grijze verf is een goed idee, kan me voorstellen dat dat net iets extra`s geeft aan de verfkleur. Wat voor een lak heb je gebruikt? Zit daar nog een laag fuel-proofer overheen of is de lak welke je hebt gebruikt zelf brandstof bestendig?
Groeten, Ramses
De meeste full-size demo's van dit soort kisten, zeker bij de Chipmunk, zijn vooral gebaseerd op energy management vliegen. Voortdurend snelheid naar hoogte omzetten en omgekeerd.
Ik zou kiezen voor de grootste motor die je kwijt kunt, dan kun je namelijk wat minder toeren draaien en dat klinkt zwaarder (lager geluid) en realistischer dan een klein torretje dat de hele tijd volgas staat te sleuren.
@ Henri: Zeker! Vind o.a. deze erg apart:
![]()
Heel apart, ja, maar ook vreemd.