De KDS-450 serie

Hiiragisan...
Leuk om te lezen dat je 'sterk t gevoel hebt' dat je aan deze hobby moet geloven.
Alvast het volgende: als t gevoel blijft, gaan er meer heli's komen.
In mijn geval krijgen mn vrouw en kinderen nog voldoende te eten...;) maar t virus breidt zich snel uit.
Ga voor n goede zender want je krijgt spijt van die 100eur die je uitspaart als je n tijdelijk iets aanschaft.
Begin niet meteen aan FBL.
KDS is zeker geen verkeerde keuze (wel andere zender nemen). Onderdelen zijn redelijk goedkoop en goed te upgraden. Als 1e heli had ik de S versie, nu is ie SV. Geen dag spijt van gehad.
Veel mensen hebben iets tegen plastic onderdelen, maar deze breken waar t moet als je m tegen de vlakte aanrijgt zodat andere delen die meestal meer kosten bespaard blijven.
N sim is ook een must.
Succes met je keuze!

ik vlieg al jaren (en velen met mij, waaronder ook grote namen) met een dx7, ik denk dat dat dan ook wel een betrouwbare zender is, in 4-5jaar tijd heb ik weinig verhalen gehoord waarbij het mis ging. de (budget) dx6i en de dx8 zijn wellicht van mindere kwaliteit dan de dx7 lijkt wel. de de dx7 ligt lekker in de hand, is makkelijk kwa instellingen en er zijn veel mensen die er een hebben(behalve de mensen met een futaba fetish natuurlijk)
daarbij is het heel handig dat je geen ontvanger nodig hebt, je steekt gewoon 2 kleine satelietjes in de fbl unit(3gx , vbar of ar7200bx) en gaan met die banaan(is ook lichter natuurlijk).
maarja tis vooral je eigen keuze, persoonlijk zou ik als ik jou was voor een minimaal voor een dx7 gaan. als je denkt dat je daar niet genoeg aan hebt(zou niet weten waarom) zou je wel eens naar een jr of futaba met meer kanalen kunnen kijken(niet echt nodig voor heli vliegen).

Back