de kerstman is erg vroeg dit jaar

deze heb ik vandaag van mijn vrouwtje gehad ..en weten jullie wat ze zei :puppydogeyes: ..... ze zei.........ga nu maar eens ''echt'' leren vliegen in plaats van altijd met die grote zakdoeken

A-NE24104001A_e_zps56d0abb8.jpeg

de vogel subtiel iets mooier gemaakt

IMAG9280-1_zpsc2ab853e.jpg

Laatst bewerkt:
+1

maf gevoel voor humor :p
net als de andere N.E. kistjes zal dit ding ''dansen'' bij de minste wind :rolleyes:

by the way, vind 't bijzonder om je ''zakdoek'' te zien vliegen, en dan nog wel een uit 1994 :thumbsup:
mooi spul :)

groet,
Hoogvlieger

+1

net als de andere N.E. kistjes zal dit ding ''dansen'' bij de minste wind :rolleyes:
groet,
Hoogvlieger

we gaan het zien..en ja ook bij de ''maiden flight'' gaat er een camera mee ..1 voordeel (winter rustig weer) 1 nadeel ..(grond keihard) de Flexen hebben geen problemen in de wintermaanden dat zijn zowiezo slow-flyers en zijn helemaal van ''Hard plastic'' gemaakt

ik stond daarstraks in de handboog winkel in NL , om een nieuwe boog te kopen, en weet je wat die van mij zei?

oei, ik wou je de callistic (van hollein) nog kado doen voor je kerst, maar als er een nieuwe boog komt, dan zal de callistic voor je valentijn zijn :)

heb ik een lief vrouwtje of niet!? :p

ps, je vrouw heeft gelijk... iedereen kan vliegen met een motor op een zakdoek geknoopt ;)
nu wordt het tijd voor het echte vliegwerk :p

+1

groet,
Hoogvlieger

we hebben na de indoor even een vluchtje gemaakt met het toestel ..
maar ik moet je toch iets teleurstellen , er stond rond de 3bf wind en het toestel was echt stabiel ..eerst even een ervaren vlieger aan de zender ..die heeft hem helemaal af getrimd..daarna moest ik het doen, en moet zeggen dat het echt leuk vliegen is ,er is helaas niet meer dan 20sec gefilmd maar hier het filmpje.
je ziet hem alleen maar even voorbij vliegen en weer het beeld uit ,niet veel maar toch iets .8)

1DHdijT_aPk[/media] vlucht skysurfer - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind die zakdoeken toch ook wel erg leuk hoor! :D

Mvg Ron

ja klopt ..zijn ook toestellen die heel erg lang en hoog kunnen blijven met thermiek.(voordeel van een RogalloWing).ook de brandstof Skyflex ..flink laten klimmen ..motor op stationair..en zeker 20 min zweven en hangen in de lucht

mijn max was met de skyflex 2000 (de rode) 32 min :thumbsup:
je kijkt naar het weer ...en stelt de armen 5mm naar voor (meer lift) 5mm naar achter minder lift ...goed af , en fladderen met die dingen

vandaag weer even een paar vluchtjes gemaakt ..maar het is echt wel een lekker toestel!:cool: ik ben meer dan tevreden ,reageert goed ondanks de wind . ja het is een lekker toestel

Pas maar op, voor je het weet is je volgende item in topic "wanneer houdt het op......" (heb het zelf ervaren met 2 jaar vliegen nu....)
maar gefeliciteerd met je maiden.

Groeten Peter

Pas maar op, voor je het weet is je volgende item in topic "wanneer houdt het op......"
maar gefeliciteerd met je maiden.

Groeten Peter

ja je hebt gelijk wanneer houd het op ..ik heb nu 4 rogallo wing's / twee ornithopter's en deze Sky-Surfer ...dus nu even genoeg.................hoop ik :rolleyes:

maar ik vlieg al vanaf 1995 met de rogallo-Wing's (en dat is toch wel het toestel waar ik het meeste plezier mee heb) zelfs mee genomen op wintersport ..heerlijk vliegen in ''Maurach'' (Tirol)

Ja, in 2013 dan maar eens verder kijken voor een vliegtuig erbij ;-)

Grappig ding die Rollago, kun je bijna mee binnen vliegen gezien de maat?

Groeten Peter.

Goede morgen..het is nu 6:00 pfff dat zijn toch geen tijden meer :(

Ik denk dat het nog 2012 word..een toestel erbij..wel word het weer een motor-zwever
En helaas de Skyflex is te groot en te zwaar voor indoor,
Ze zijn 2 meter (de vleugel)..en de elec versie weegt 2,5 kg ..
De Brandstof versie 2,3 kg ..

Leek kleiner op de foto die ik vond. En de tijd, hier is het 4.5 uur later dus scheelt een beetje. (India)
Begrijp dat het virus al bezig is ;-)

Groeten Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Ben,

leuke dingen die Skyflexen!

Ben benieuwd wat de kerstman dan nog voor ander vliegtuig voor je in petto heeft dit jaar.....

Groeten Peter

Back