hallo
hier wat foto's over de darmen en het hart en de longen van de kriek
twee regelaars op 1 kanaal (ik heb er geen tweede meer over dus daarom )
de nieuw aangekochte ats van norbert (niet meer in productie spijtig)
achter zie je de 4 kanaals ontvanger die in zijn blootje staat omdat er voor de kast geen plaats is
de knik in de darm wordt nog verholpen door een eleboogje
en de witte siliconen slang moet nog vast aan dat messing stukje maar samen vormen ze de water detectie bij een volle duiktank
over zicht van het gedeelte achter de duiktank (vooraan zitten alleen accu's)
en hier de onderkant (zijn buikje)met de opstelling van de twee proef motoren
die worden vervangen door 480 motoren op 7.2 volt met vertraging
nu moet er nog een balans schakelaar in ook zonder kast
een servo en een ventiel die bij elkaar horen dus ze kunnen niet zomaar ergens staan
want het ventiel komt tussen die rode darm
en op de pompmotor moeten de condesatoren nog op gesoldeerd worden
en dan is de boot haast klaar denk ik dat ik aan het denken ben
hij drijft reeds op zijn water lijn hoe verwonderlijk het ook mag klinken
al met al ben ik niet van mijn principe afgeweken en dat is alle electronica zo hoog mogelijk in de boot
als er water binnen komt dan kan de boot verder werken zonder dat er door water het kritische elementen uit vallen en de boot niet meer bestuurbaar wordt
duiken gaat dan wel niet meer want de water detectie werkt zowel voor de pomp als voor water inbreuk
groetjes raf