Ik heb een tijdje geleden een grote rol gewapend plastic meegenomen om dit te gebruiken als start en landingsbaan omdat het veld niet zo mooi strak is.Kom vandaag op het veld van RMVV en zie tot mij grote verbazing dat de rol verdwenen is.Was een kleine 4 weken geleden ook geweest en toen lag ie er nog..Het gras is denk ik zo'n 2 weken geleden gemaait denk ik omdat het alweer lekker hoog staat(synisch bedoelt) en wilde dit plastic gebruiken om op te stijgen met de pup maar dat ging dus even niet door.Wie van de leden is er de afgelopen weken geweest en heeft dez rol voor het laatst gezien?Hoop dat degene die het gras maait deze heeft meegenomen want dan mag ie het weer terugleggen.Als 1 van de leden het meegenomen heeft dan mag ie het ook weer terugleggen.Als een onbekende voorbijganger het mee heeft genomen dan heeft ie het lekker voor elkaar dat ie een heel belangrijk hulpmiddel heeft meegenomen om te kunnen opstijgen en landen met relatief grote schaalmodellen.
Ook nog even dit:Wanneer wordt de opbergkast eens geplaatst.Ik heb zo.n 4 weken geleden vernomen dat er nog een paar kleine lasjes moesten gedaan worden maar hij staat er nog steeds niet.Dit project is geloof ik nu al zo'n jaar bezig en staat er nog steeds niet.
Ook nog even dit:Wanneer wordt de opbergkast eens geplaatst.Ik heb zo.n 4 weken geleden vernomen dat er nog een paar kleine lasjes moesten gedaan worden maar hij staat er nog steeds niet.Dit project is geloof ik nu al zo'n jaar bezig en staat er nog steeds niet.