Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier is hij dan zoals verwacht ,
mooi mooi , maar heel prijzig.
Het zal sparen worden denk ikke.
Modellbau - TTM Sortiment an Trucks|LKWs|Baumaschinen|Panzer|Katalog|Dumper|Fahrerhaus|Radlader|Bausatz|Fertigmodell|Komplettbausatz|Fernsteuerung
hey volgens mij is dit de nieuwe bruder hoor???
ding lijkt wel van plastic..
owja voor die 4950 euro krijg je er dan ook nog een gratis dieplader bij of lees ik dat nou verkeerd?
Goedemorgen bouwers,
Voor bijna 5000 euro koop je tegenwoordig een goeie auto. Daar zitten ook geen plastic wielen onder.
Over de details kan je inderdaad wel wat aanmerkingen hebben.
En je zal maar machinist zijn op een liebherr of hitachi van dit formaat, dan wil je toch geen cat op je buro hebben staan.
Het idee van alleen een onderwagen op de markt brengen is zo gek nog niet dacht ik. Ik wil gaan tot en met de draaibare grondplaat van de bovenwagen. Daarbovenop kan iedereen bouwen wat ie wil. Zo hoef je als bedrijf niet teveel bezig te houden met details, want dat kost veel geld.
Aan zo'n cat zitten 101 kleine zaken waar aandacht naar uit moet. Als wedico dat zou verbeteren zou zo'n ding nog duurder uitvallen en onverkoopbaar zijn. Ze maken hiermee een compromis.
Op dit moment ben ik bezig om een onderwagen cat 325 te maken voor iemand die zo'n Bruder kraan erop wil zetten. Deze onderwagen maak ik zo dat het makkelijk is te verbreden, verlengen en te verschalen. Opgebouwd uit rupsframe middenframe en draaiplateau.
Zeer universeel dus. Uiteindelijk moet het verkoopbaar zijn.
Ik houd je daarvan op de hoogte middels foto's.
groet Stef
ik heb de foto eens nader bekeken ,
volgens mij is dat gewoon een foto die ze geplaatst hebben
van een 1.50 modelletje , gewoon als vb.
Kijk maar naar de bussen in de armen , als ook de cylinders en rupsen zijn fake.
Dus voor de echte zullen we wel weer moeten wachten.
Volgens dat ik lees zou de komplete Cat met alles erbij + f-16 zender en batterijen
6500 kosten ,,,,,,,,, Slik amai , dat noem ik geen modelbouw meer maar een aanslag op mijn zuur verdiende loon .
Zal maar verder spelen met mijn klein Catje 325 , die ik nu uit elkaar gehaald heb om een nieuwe giek te bouwen .
Goedemorgen bouwers,
Voor bijna 5000 euro koop je tegenwoordig een goeie auto. Daar zitten ook geen plastic wielen onder.
Over de details kan je inderdaad wel wat aanmerkingen hebben.
En je zal maar machinist zijn op een liebherr of hitachi van dit formaat, dan wil je toch geen cat op je buro hebben staan.
Het idee van alleen een onderwagen op de markt brengen is zo gek nog niet dacht ik. Ik wil gaan tot en met de draaibare grondplaat van de bovenwagen. Daarbovenop kan iedereen bouwen wat ie wil. Zo hoef je als bedrijf niet teveel bezig te houden met details, want dat kost veel geld.
Aan zo'n cat zitten 101 kleine zaken waar aandacht naar uit moet. Als wedico dat zou verbeteren zou zo'n ding nog duurder uitvallen en onverkoopbaar zijn. Ze maken hiermee een compromis.
Op dit moment ben ik bezig om een onderwagen cat 325 te maken voor iemand die zo'n Bruder kraan erop wil zetten. Deze onderwagen maak ik zo dat het makkelijk is te verbreden, verlengen en te verschalen. Opgebouwd uit rupsframe middenframe en draaiplateau.
Zeer universeel dus. Uiteindelijk moet het verkoopbaar zijn.
Ik houd je daarvan op de hoogte middels foto's.
groet Stef
Hallo Fabi,
Ik hoop dat ik alles voor de beurs klaar heb en het daar ook kan laten zien.
Misschien dat we elkaar daar treffen?!
Of je doet gewoon een aanbetaling...
Ik snap niet dat zo'n marktpleider als wedico een aanbetaling durft te vragen. Het is voor hen een standaard product. Volgens mij kan ik bij elke witgoedboerk gewoon een breedbeeld tv kan bestellen rond die prijs, zonder een aanbetaling te doen.
Piet, dat weet jij wel, betaal je voor een nieuwe cat bij Pon ook een deel vooruit? toch niet de helft?
groet Stef