De opvolger van de 950..... de Serpent 960

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door M7H, 5 jul 2005.

  1. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
  2. foxspeed

    foxspeed

    Lid geworden:
    16 feb 2005
    Berichten:
    398
    Locatie:
    flevoland
    Zou me niks verbazen dat er nu een auto naar de hand van Rick wordt gemaakt al jaren gebeurde dit voor De Heer Salven en ja de jeugd heeft de toekomst.

    Geachte heer Trumpie zijn de geruchten waar dat er weer een nieuwe 1 op 8 op stapel staat.
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Hmmm..... doet mij denken aan dit:
    http://www.mytsn.com/publ/publ.asp?pid=10600

    Waar mijn grote vriend Pieter mij van beschuldigde dat ik wel eens de maker van dat bericht kon zijn terwijl ik aangaf dat de maker geheel ernaast zat :(
     
  4. Bert Trumpie

    Bert Trumpie Guest

    Er wordt inderdaad hard aan een nieuwe 1/8 auto gewerkt.

    Levertijd durf ik nog niet precies te noemen.

    Zorg er voor dat je MyTsn in de gaten houdt !
     
  5. foxspeed

    foxspeed

    Lid geworden:
    16 feb 2005
    Berichten:
    398
    Locatie:
    flevoland
    Martin jij blij dat net een nieuwe 950R hebt gekocht :wink:
    wellicht een ombouw kitje kopen en je hebt een 960 70 of 80 hoe dat ding mag gaan heten 8)

    Jan
     
  6. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ik denk eerder een samenwerking tussen de 2 heren......

    Als ze er toen al mee bezig waren, was dat wel heel erg in de begin fase.
    Maar dat ging meer omdat MS had gezegd dat de Mugen zo snel was, en ze wel moesten.....
    Maar nu met de Evolva 2005 op komst, en de MRX4 is het misschien wel nodig.....
    stilstand is achteruitgang......

    Ik ben nog steeds blij met de 950R hoor, nee voor mij (nog) geen nieuwe, ik weet nog niet eens waar alle schroefjes in die 950 voor dienen... :wink:
    Hoewel....tenzij er voor volgend jaar een wel heel leuke sponsor deal te sluiten is natuurlijk..... :D
     
  7. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Het zou mij niet verbazen als ze een andere plek voor de ontvanger vinden, een plekkie wat afgestemd is op de nieuwe Spectrum ontvanger.... Verder is 'ie natuurlijk al weer eventjes op de markt, dus 't is wel tijd voor een upgrade.
    Ik geloof dat er eind juli in Birmingham een HobbyShow is, waar Serpent een nieuw model zou tonen. Er werd eind vorig jaar over gespeculeerd dat dat nieuwe model wat er dan getoond zou worden de Formule 1 zou zijn, maar wie weet is het wel de 960-R (of 995-R?).........
     
  8. Chielos

    Chielos

    Lid geworden:
    16 nov 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Haarlem
    ik moet eerlijk bekennen dat ik rick er mee heb zien rijden op de mach in heemstede, en die auto is echt veel en veel sneller. Ik geloof ten op zichte van de Huidige 3 a 4 tiende sneller. Dat is best veel en die auto ziet er heel goed uit qua wegligging. Helaas mocht ik als mugen rijder natuurlijk niet even kijken hoe hij er nu echt uit gaat zien, maaaaaaaar Aanschouw heb op de NK in Groningen want ik hoorde in de Wandelgangen dat rick op de NK met de 960 rijd!

    GReetz
     
  9. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Als dat waar is Michiel, dan hebben ze een winnaar gebouwd en dat is voor Serpent echt heel belangrijk, gezien het feit dat de autootjes echt het enige is wat ze hebben en waar de toko op dient te draaien.......
    Zou ik dan toch........... hmm....
     
  10. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Zoals ik prive al aangaf, Wij hebben volgend jaar een 950R als regenwagen :lol:
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik kan je zeggen dat Rick met de NK op Gouda en het afgelopen weekend met nieuwe stuurblokken reed. Nu weet ik niet als het hier alleen om onderdelen van de nieuwe auto ging of de nieuwe auto zelf. In Gouda lag er met zeer grote regelmaat een handoek overheen.....
     
  12. Bert Trumpie

    Bert Trumpie Guest

    Wat Bart Banaan zegt klopt inderdaad.

    Op de nieuwe auto kan de ontvanger op 2 plekken geplaatst worden, tussen de tank en de uitlaat, en op de 710 manier, dus op een kunststof bracket met bescherm kap naast de gas-servo.
     
  13. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Bert, gaat Rick er komend weekend mee rijden dat je weet, of is dat nog geheim?... :wink:
     
  14. Bert Trumpie

    Bert Trumpie Guest

    Martin, ik weet het niet waar hij mee gaat rijden a.s. weekend.

    Weet wel dat ze onlangs een hele dag bij de AMCA hebben getest met de 960, en dat de ronde tijden zeer positief te noemen waren.
     
  15. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Bert, wordt de naam echt 960? of de 950-RR of 995R?
    En zou je misschien wat meer info kunnen PM-men? Is wel leuk voor mijn site als nieuws item!

    Wel jammer dat ik nu lees dat de nieuwe Serpent waarschijnlijk dus zondag wordt ingezet in Groningen (mijn club/thuis circuit!). Ik wilde eigenlijk de Speedrun in Eindhoven rijden, of starten in Heemstede in de Nomac-cup, maar nu heb ik de kans om een (wereld-)primeurtje te scoren voor op mijn site op mijn thuiscircuit... Ik denk wel dat jullie mij zaterdag & zondag op REAL80 in Groningen zien lopen met mijn digicam met telelens.....
     
  16. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    We zullen het wel zien dan.....
    Niet dat het uitmaakt, Rick rijdt zelfs met een Quattro nog snel denk ik.......
     
  17. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Bart, tja dat wordt keuzes maken.....
    Straks sta je daar, met je paparazzi telelens, ben je gewoon een 950 aan het schieten.......

    Ik wil ook wel foto's maken voor je hoor, en Nismo heeft ook zijn camera wel bij zich denk, Roelof......
     
  18. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Als ik Rick nou eens afleid in de pit, en jullie allemaal tegelijk foto's van de veranderingen en aanpassingen maken (dat zien jullie toch veel beter als ik...), dan heb ik misschien maandag (of zondag al) een echte scoop op de site staan :p ...
     
  19. Bert Trumpie

    Bert Trumpie Guest

    Bart, de nieuwe auto gaat inderdaad 960 heten.

    Reken er maar niet op dat Rick met de 960 gaat rijden, (heb het net gevraagd).
     
  20. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    He Bert, nou moet ik weer in de bosjes gaan liggen bij MACH .... is zo ver rijden man. :lol:
     

Deel Deze Pagina