De perfecte zonnebril

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door MrLaVo, 15 apr 2010.

  1. MrLaVo

    MrLaVo

    Lid geworden:
    17 mrt 2007
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Klein Kölle
    Ik was al een tijdje op zoek naar een perfecte zonnebril speciaal voor het vliegen. Op zich had ik een aardige zonnebril (Serengetie) maar die voldeed niet tijdens het vliegen. S`avonds als de wind gaat liggen zijn er vaak perfecte en mooie omstandigheden op te vliegen. Het enige nadeel is laag hangende zon.
    Ik wou graag een zonnebril die was opgewassen tegen extreem zonlicht.

    [​IMG]

    Na advies van enkele forumgebruikers heb ik een bril gekocht van het merk Zurich sunglasses. Afgelopen weekend heb ik daar een zonnebril besteld en zojuist (donderdag) werd het pakketje bezorg uit Amerika. Het is een geweldig product voor een zeer betaalbare prijs van 69 dollar. Als je een bril moet hebben kijk maar eens hun site.
    Zurich Sunglasses
    Overigens hebben ze ook speciale bril over bril modellen, specifiek bestemd voor de brildrager onder ons.
    [​IMG]
    Ik wou jullie dit product niet onthouden,

    Groetjes, Mrlavo
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  2. MPXfan

    MPXfan Guest

    Dat ziet er goed uit; ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een goede zonnebril. Vooral bij laagstaande en/of felle zon krijg ik snel last van mijn ogen.

    Paar vraagjes:
    - Welk type heb je genomen? De meest dempende variant (teal solid - grey lens)?
    - Ik neem aan dat je via Standard International hebt laten bezorgen? Dan komen er nog ca. 30 dollar verzendkosten bovenop?

    Dank alvast!

    Richard
     
  3. Hobby4Life

    Hobby4Life

    Lid geworden:
    20 nov 2009
    Berichten:
    1.329
    Locatie:
    Avenhorn, NL
    Erg intressant,

    Ook omdat ik zelf een brildrager ben, en daarom geen standaard zonnebril kan dragen.

    Ik zie dat je uit de VS besteld, maar ik zie op hun site op de dealer pagina genoeg dealers in de EU met vergelijkbare prijzen.
     
  4. MrLaVo

    MrLaVo

    Lid geworden:
    17 mrt 2007
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Klein Kölle
    Ik heb de Pilot versie gekozen, type Teal Solid (dark density) Z-TG-1. Gisteravond heb ik hem direct getest. De zon stond weer heel erg laag. Het resultaat was perfect. Ik ben erg blij met dit ding. Tja, de verzendkosten zijn 24 euro en die komen er inderdaad bij. Ik had de bestelling op zondagavond gedaan en op donderdagochtend stond DHL aan de deur.

    Ik heb overigens nog één kortingsbon van 15 dollar. Deze bon is geldig tot 23 mei 2010. Met die bon kan je in één bestelling zoveel brillen bestellen als je maar wil. Op iedere bril uit die bestelling wordt dan 15 dollar korting gegeven. Wie deze bon wil hebben moet maar even een PB sturen, zoals gezegd ik heb er maar één.
     
  5. Hobby4Life

    Hobby4Life

    Lid geworden:
    20 nov 2009
    Berichten:
    1.329
    Locatie:
    Avenhorn, NL
  6. MrLaVo

    MrLaVo

    Lid geworden:
    17 mrt 2007
    Berichten:
    188
    Locatie:
    Klein Kölle
    Hallo Bjorn,
    Goed gevonden, het is vrijwel zeker de betreffende bril.
    Met de wetenschap van nu, :D zou ik hem zeker hier gekocht hebben:D

    Groetjes,
    mrlavo
     
  7. chof

    chof

    Lid geworden:
    30 dec 2002
    Berichten:
    196
    Locatie:
    Emmen
    Zie je nog wel diepte ?
    Als ik een zonnebril op doe met vliegen zie ik niet echt diepte.

    Groetjes,

    Christiaan
     

Deel Deze Pagina