De pollymotorsport pontiac trans am 407.134 km/h

Waarschijnlijk de snelste straatauto in europa 1407 pk de motor heeft een cilinderinhoud van 8.9 liter en de auto was te gast op een duits auto programma rlt 2 grip magazine en de hoogste topsnelheid is 407 km/h en de auto kan nog een stuk harder waarschijnlijk 415 km/h of misschien wel 420 km/h misschien nog sneller hij heeft ongeveer in 10 jaar tijd ongeveer 250.00 euro eraan uit gegeven.
Hier zijn de videos van het tv programma
deel 1
deel 2

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, nog niet sneller dan de bugatti veyron dus... Nouja, toch niet slecht ;)

Ik vind hem trouwens erg lelijk. Maarja, smaken verschillen...

Laatst bewerkt:
Hmm, nog niet sneller dan de bugatti veyron dus... Nouja, toch niet slecht ;)

Ik vind hem trouwens erg lelijk. Maarja, smaken verschillen...

Maar ik denk waarschijnlijk dat auto sneller gaat dan een veyron helaas is dat tot toe nog niet gelukt en trouwens dat banden wat die eronder heeft in dat tv programma zijn maar goed gekeurd tot 350 km/h hij rijdt er dus 54 km/h sneller mee dan waarvoor zijn gekeurd.

Rijdt hij op slicks?

Maar in de Veyron zit tenminste nog style en design, dit ding lijkt mij gewoon een straatlegale racewagen.

Rijdt hij op slicks?

Maar in de Veyron zit tenminste nog style en design, dit ding lijkt mij gewoon een straatlegale racewagen.
Gewoon banden die straatlegaal zijn en ja het zeker een raceauto op kenteken hij heeft deze gebouwd voor open road racing of te wel racen op een afgezet stuk weg.

Probleem is ook vaak dat de ruimte ontbreekt. Volkswagen groep geeft bijv niet hun testcircuit te leen voor de concurrenten.

Probleem is ook vaak dat de ruimte ontbreekt. Volkswagen groep geeft bijv niet hun testcircuit te leen voor de concurrenten.

Het record van trans am is gezet is op de papenburg testbaan
En hier is een luchtfoto van de testbaan
papenburg.jpg

nouja.. die presentator zit er nu niet bepaald relaxed in moet ik eerlijk zeggen. Door deze filmpjes begin ik wel steeds meer respect te krijgen voor wat VW voor elkaar gekregen heeft met de Veyron. als je TopGear mag geloven bleef die perfect stabiel en comfortabel bij 400km/h.
en deze begint al met de achterkant te glijden als je het gespedaal aankijkt lijkt het.

nouja.. die presentator zit er nu niet bepaald relaxed in moet ik eerlijk zeggen. Door deze filmpjes begin ik wel steeds meer respect te krijgen voor wat VW voor elkaar gekregen heeft met de Veyron. als je TopGear mag geloven bleef die perfect stabiel en comfortabel bij 400km/h.
en deze begint al met de achterkant te glijden als je het gespedaal aankijkt lijkt het.

Die presantator schijt zowat in zijn broek
Een veyron is een zeer makkelijk te rijden je schoonmoeder zou hier bewijze spreken 400 km/h mee kunnen rijden
Met de trans am krijgt ze waarschijnlijk een zwaar ongeluk omdat de een goede bestuurder nodig heeft.

Die presantator schijt zowat in zijn broek
Een veyron is een zeer makkelijk te rijden je schoonmoeder zou hier bewijze spreken 400 km/h mee kunnen rijden
Met de trans am krijgt ze waarschijnlijk een zwaar ongeluk omdat de een goede bestuurder nodig heeft.

Een veyron is echt niet zo makkelijk te rijden, echt niet. Ik heb er vele saaie en minder saaie kilometers mee gereden op Ehra-Lessien. Vooral het "blur-effect" door de helling en bombering van de voorruit viel erg tegen en voor S&R scoorde de 2 veryrons niet denderend.

je hebt een veyron gereden? mja, 100pk zal ook niet makkelijk zijn. maar volgens mij veel beter dan die pontiac. 1400pk op alleen de achterwielen grenst aan zelfmooird denk ik.

Een veyron is echt niet zo makkelijk te rijden, echt niet. Ik heb er vele saaie en minder saaie kilometers mee gereden op Ehra-Lessien. Vooral het "blur-effect" door de helling en bombering van de voorruit viel erg tegen en voor S&R scoorde de 2 veryrons niet denderend.

Iedereen zegt wel dat een veyron makkelijk te rijden is

een achterwiel aandrijver met 1400 pk is alleen voor ervaren mensen

Ik denk eerder voor mensen die dood willen.
1400pk is echt triest veel hoor, als dan ook maar iets mis gaat, helpt alle ervering van de wereld niet zo gek veel meer denk ik. (je ziet zelf hoe die auto optrekt in dat filmpje.. extreem moeilijk in bedwang te houden zo te zien.

Ik heb (beroepsmatig) met heel veel supercars gereden, sommige als mule, andere 1PP, soms pre-productie en af en toe ook productiemodellen en alhoewel de veyron heel beschaafd is denk ik dat er weinig "standaardchauffeurs" er 1000 Km ongeschonden mee kunnen rijden. Wie van jullie heeft er ervaring met het rijden met een auto waarvan je de toerenteller angstvallig in de gaten moet houden tijdens het opschakelen? Bijiets te laat of te snel opschakelen sta je gegarandeerd achterstevoren... Eén van de meest beschaafde en evenwichtige auto's vond ik de AM vanquish. Ook de Zonda R is heel soepel.

1400pk is echt triest veel hoor, als dan ook maar iets mis gaat, helpt alle ervering van de wereld niet zo gek veel meer denk ik. (je ziet zelf hoe die auto optrekt in dat filmpje.. extreem moeilijk in bedwang te houden zo te zien.

Ja dat klopt

Vergeet niet dat burnouts ook een beetje voor de show zijn de auto kan ook acceleren zonder een burnout te maken

Back