De power van een T Rex 600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lachen! Zie op YouTube(verwijderd door forumbeheer)[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt levensgevaarlijk deze "grap", deze zogenaamde pilot Koen die ik zo rond de 60 a 65 jaar oud schat speelt met het leven van een jong iemand!! Ik zou zeggen, Koen laat je serieus nakijken of laat je opnemen in een gesticht want helemaal lekker ben je niet, en dan druk ik mij nog aardig uit. :hammer:

(kijk het zou pas een grap geweest zijn als hij zelf met zijn &^%4#kop aan die Trex 600 was gaan hangen) :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er geinig uit. Maar wel heel erg gevaarlijk! Als die persoon de heli maar een beetje scheef houdt.....ik zeg abonnementje ziekenhuis! :-(

Vindt ik vooral DOM:mad::mad: Die mannen weten duidelijk niét waar ze mee bezig zijn!!!
Een 600 op vol toerental op een paar centimeter van je knieschijven houden kan je een levenslange handicap opleveren en dan moet ik er nog niet aan denken als er een steentje de stoel blokkeert en je bovenop de 600 dondert.

Breng mensen niet op idëen en verwijder dit filmpje aub.

Grtz Rudi

Dit is echt volstrekt idioot.

En gevaarlijker dan bijvoorbeeld de eerste basejump of backflip met een bmx...
En moeten die mutsen het op een experiment laten lijken ofzo?
Erg komisch, Not..
Leer er maar gewoon mee vliegen.

Die mutsen horen bij de werkkleding.
Maar volstrekt idioot dit. Beetje scheef houden, laten glippen of de stoel valt om en je bent in het bezit van een abonnement op het ziekenhuis. Daarbij is het niet eens leuk, als iemand die stoel gewoon duwt heb je meer lol.

Ik gooi dit topic bij deze op slot.
En heb de link verwijderd.
Als je iets wil posten, post dan iets wat de hobby ten goede komt.
Dit zet het alleen maar in een verkeerd daglicht.

Grt,
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back