Ik ben minder blij met mijn schilderwerk: eigenlijk was het lc en 3d te donker grijs vergeleken met de huid. Vastgezet in de haast om voor de beurs klaar te zujn. Toch maar herschilderd, maar dat is gevaarlijk want je wil het papier niet raken.
Sowieso is het schip iets te flets, waarschijnlijk door mijn printer. Normaal print ik sowieso met 20 tot 40 % donkerte correctie. Belachelijk eigenlijk: waarom zou een scan en print tot zon verschil moeten leiden? En dat met hetzelfde iPrint programma van Brother zelf! Maar ook mijn renderen was iets te licht.
Over mijn Brother printer
Sowieso heb ik vaak storingen (kan netwerk niet vinden, onzin), plus dat mijn abonnement niet met de Triodos rekening werkt, al helemaal vreemd. Na een week storing typte ik mijn Rabo nr in en het werkte direct.
En… een helpdesk die hier alleen automatisch op reageert en gewoon je printer blokkeert, terwijl het probleem bij hen ligt. Nee, het is dat ik zelf als ITer dit weet te traceren en op te lossen, maar plug and play is een belofte die ik niet vaak heb zien uitvoeren, ook brother niet.
ook een dingetje: scannen en daarna printen met iPrint levert een net iets ander formaat. Met paint kan het wel, maar daar moest ik wel de windows printer driven zelf gaan configureren
nou lekker koffie, grumpy old man