De savage weer klaar, (alle (6) dogbones krom)

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Psygho (Emil), 9 jul 2004.

  1. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Gisteren nog even op de zandafgraving geraced, het spul was weer klaar, ik had 4 dogbones krom, en dan de 2 van het versnellingsbak/center.

    Hoe het kwam, een sprong van dik 4 meter naar beneden mooi zo het zachte zilverzand in, tijdens de sprong helde de wagen naar voren.
    Hup een dot gas erbij, en daar kwamen de toeren, en hij trok hem al weer recht, opeens in mid air, weg toeren, en net of het spul vast zat :(
    Dan de op zich nog redelijk gelukte landing... Een mooie plof #-o

    Aangekomen op de plek, bleek een screwshaft losgelaten te hebben van het voordiff. waar de voorste center dogbone er in komt. Deze is klem komen te zitten tussen het bodemplaatje van de voordiff bevestiging.
    Door de klap , en omdat de savage geen midden diff heeft, alles krom.

    Nu heb ik toevallig ook net een nieuwe digicam, dus helaas geen actie pics, maar wel 2 leuke aftermatch foto's


    Zogezegd, na het race uurtje van de zandafgraving:

    [​IMG]

    en even pieren met de niewe digicam op macro mode:
    [​IMG]
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Altijd spijtig, zo'n crash, maar 4 meter is wel hoog he :)
    Duur grapje zeker? Maar blijkbaar zijn de wisselstukken toch goed verkrijgbaar voor deze auto, da's nog meegenomen.

    offtopic: welke digicam heb je trouwens gekocht? ;)
     
  3. Rick St.

    Rick St. Guest

    vreemd, Herman heeft hoger gehad :p (rcmonster) En dat ging allemaal goed, Een paar keer over de kop gegaan... Jammer dat alles weer rkom is.. Dat gaat prijzig worden.. :(
     
  4. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Probleem was ook niet de hoogte, maar de pal die de cupjoint op het voordiff houd, die is losgetrilt, en klem komen te zitten in midair..
    Het effect was dus dat het voordif beblokkeerd was omdat de cupjoint van het voordif niet meer kon draaien en erger door het ontbreken van een middendif, het geheel achter dus ook niet meer............

    De nu verwisselde onderdelen waren allemaal nieuw en heb ik bij een forum member weg.



    @yeager
    fuji602z op zich al een wat oudere cam, (dik 1,5jaar) maar toch nog een van de besten in zijn soort (volledig instelbaar, maar dan ook echt volledig)
     

Deel Deze Pagina