De stilte voor de storm....Graupner Cherokee en Freescale Sportwing

PH_AJH

In Memoriam
Forum veteraan
...dus nog even de tijd om de kleintjes uit te laten.
Kwaliteit niet al te best, het begon al wat donker te worden, maar voor wie zich afvraagt of een Graupner Speed 400 6V op 2 cellen Lipo een beetje gaat is het wel leuk om te zien denk ik.
Met de Cherokee haal ik uit 1000 mAh tot 18 minuten als ik "schaal" vlieg, 12 als het doorlopend aerobatic-achtig is. Het is in ieder geval een heel grappig apparaatje. Dit is al mijn tweede, de eerste was echt op door landingen in het prikkeldraad en een Italiaans meer (het sturen en tegelijk verwijderen van een stekende horzel gaat niet goed samen)

En de Freescale Sportwing, ook leuk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Arjan,

vliegt leuk zeg! ik heb de mijne eergister via marktplaats verkocht :-(. 'k dacht dat ie tam zou vliegen en heb nu een mpx gemini besteld bij lindinger :-).
De koper vroeg me nog om de goede propmaat, ik heb 6,6x3 en 6x4 geadviseerd. waar vlieg jij mee?

Dag Henk,
Nou begin ik te twijfelen....(rent naar de zolder).....
6,6x3 CAM Slim prop zit er nu op. Heb hem ook gevlogen met een 6x4 klappropje, vandaar de verwarring. Met beiden gaat hij op 2 cellen prima.

Zo'n Gemini is ook niet verkeerd lijkt me, en is in ieder geval geschikter voor het betere aerobatics dan deze. We gaan ze op een mooie zomeravond eens naast elkaar aan de tand voelen :D

Back