de titanic,

• Topicstarter Topicstarter ms
  • Startdatum Startdatum
M

ms

Guest
beste mensen,

ik heb een vraag, ik kom op internet veel tekeningen van de titanic tegen
maar deze zijn in slechte staat waar ik niets mee kan!!

heeft iemand tekeningen van de ''titanic'' liggen?

alvast hartelijk bedankt!

met vriendelijke groet,
Martijn schols

dag ,

ik heb niets liggen , nee

maar om de beste RMS Titanic plannen ooit , moet je hier zijn :
http://www.titanic-plan.com/

nogal kostelijk , weet ik , maar als je meer dan 1000 uren wilt spenderen aan een degelijke projekt , moet je toch iets voor geven ...

Mijn mening , alleszins

de groetjes ,

Laurent

ja ik ken die site, zoveel wil ik er niet aan uitgeven hoor!!

bedankt

met vriendelijke groet,
Martijn schols

Laurent zei:
maar om de beste RMS Titanic plannen ooit , moet je hier zijn :
http://www.titanic-plan.com/

Ik vroeg mij af of iemand hier op 't forum enige bouwervaring heeft met deze plannen. Ik denk er namelijk sterk over na om deze aan te schaffen en de "Titanic" te bouwen op schaal 1/144 of 1/192, daar ben ik nog niet uit, vandaar mijn vraag een beetje eigenlijk.

:?: :?: :?:

'k Heb dan maar de 1/144-plannen besteld en afgelopen week ontvangen. Het zijn dan wel wat prijzige plannen die Herr Hahn ter beschikking stelt maar deze zijn dan ook zeer compleet en zeer duidelijk met alle nodige bouwinfo erop in 't Duits en 't Engels.
Nu nog ff mijn atelier'tje aanpassen voor de bouw van dit "beest" (1,86m is niet bepaald klein en wat een details!!!) en de kiel kan gelegd worden.

dag Jomm ,

mijn verontschuldigingen , ik had Uw bericht niet gezien ...

Inderdaad zou een bouwverslag met al Uw trucjes welkom zijn !

succes !

Laurent

Een bouwverslag komt er vanzelfsprekend. Het zal wel nog wel een tijdje duren: ik ben nu nog aan 't uitzoeken welke materialen en materiaaldiktes ik zal gebruiken. Daar het hier om een nogal "titanisch" project gaat wil ik mij voldoende voorbereiden en mij niet hals over kop in een avontuur storten om zodoende eventuele problemen te vermijden of toch op z'n minst deze tot een minimum beperken...

Back