Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
alleen is dit geen duikboot in de ware zin van het woord
en ik heb mijn bedenkingen bij de besturing want buiten 35 Mhz en 40 Mhz is er niet veel meer over wat onder water kan bestuurd worden
tweede probleem hier vooral ten landen is dat je alleen maar op de 40 Mhz mag met dat ding
zolang je vliegt mag 35 maar eens op/in het water moet je op de 40 Mhz
en of de wetgeving daar klaar voor is LOL
gr raf en alleen de kostprijs vind ik wat hoog 1.599 €
terug correctie hans
misschien van mij verkeerd uitgelegd
als je vliegt mag de 35 Mhz en de 40 Mhz
maar als je op de 35 aan het vliegen bent met dat ding en je duikt het water in dan mag je niet meer op de 35 verder want je vliegt niet meer
de 2.4 is zo wie zo niet bruikbaar onderwater
maar op die site is over die zender niets te vinden of ik zoek verkeerd
Ik denk dat je hier met de 35 mHz toch een probleem krijgt als je hem als "duikboot" gebruikt.
Het is geen "vliegding" dan meer want je moet een handeling verrichten om te vliegen of te duiken.
En wel, het "ding" moet op de kop gelegd worden om te varen.
Dus 35 mag je 40 vliegen maar ook maar de 40 mHz.
Als je op de 40 mHz blijt dan is er niets aan de hand bij controle.
En de 2,4 hoef je niet te noemen want die werkt niet onder water dus valt bij voorbaat af.
Dus de 40 mHz kan en mag voor duiken en vliegen.
Even de puntjes op de I zetten Raf :
Je mag in Belgie wel met de 35Mhz varen of rijden behalve binnen een straal van 5Km binnen een modelvliegveld .
Daarom is het ook alleen maar toegelaten in Belgie om op een modelvliegveld te vliegen .
Dit telt ook voor drones , wat wil zeggen dat je die in Belgie enkel maar mag gebruiken op een modelvliegveld .
De 40Mhz mag je gebruiken voor alles .
De 2,4 is dan wel toegelaten maar de wetgeving hieromtrent is nog niet op punt gezet .
Groetjes
Ronny
Het zijn twee verschillende modellen, in beide gevallen zit de gopro-lens aan de rechterzijde, zowel vliegend als duikend.
En dat het toerental van de motoren onderwater zo langzaam kunnen en nog controleerbaar, geloof ik geen fluit van.
hoi ronny de wetgeving is weer veranderd wat drones aan gaat
als de eigenaar van het landgoed je toestemming geeft mag je daar vliegen als je niet hoger gaat als 30 meter
het is dus eigenlijk een heel potje zever aan het worden waar niemand nog haast aan uit kan
gr raf