De toekomst....

JEMY schreef:
Nou...dat zou wel, ik denk van niet hoe willen ze dat doen dan???

Stijn s schreef:
dat is niet zo moeilijk hoor. als dit verplicht wordt gesteld zullen alle bedrijven binnen nu en een paar jaar een hek ervoor moeten hebben anders krijg je van die dingen dat de verzekering niet meer uit wil betalen bij schade of een boete.

Denk je dat he?,dat alle bedrijven poorten en hekken gaat plaatsen.
Voor een modelbouw auto of wat anders.
Dat kost hunnie kapitaal geld :lol:
Maar goed ik ben benieuw,hoe ze dat gaan doen???.
 
JEMY zei:
JEMY schreef:
Nou...dat zou wel, ik denk van niet hoe willen ze dat doen dan???

Stijn s schreef:
dat is niet zo moeilijk hoor. als dit verplicht wordt gesteld zullen alle bedrijven binnen nu en een paar jaar een hek ervoor moeten hebben anders krijg je van die dingen dat de verzekering niet meer uit wil betalen bij schade of een boete.

Denk je dat he?,dat alle bedrijven poorten en hekken gaat plaatsen.
Voor een modelbouw auto of wat anders.
Dat kost hunnie kapitaal geld :lol:
Maar goed ik ben benieuw,hoe ze dat gaan doen???.

vernieling kost meer :wink: sommige bedrijven zijn het geneusel op hun terrein zo zat dat ze gewoon een hek neerzetten althans in Roosendaal.
 
M7H zei:
Offroad is vogelvrij......
er is geen bedrijf die een offroad parkeerterrein heeft. :wink:

w00t das gaaf mgoed, met de hoge hekken word ook weer wat aan het overgewicht van de gemiddelde nederlander gedaan :twisted: deze moeten dan gaan sporten om een hek over te komen, klimmen namelijk :twisted: wat ze allemaal wel niet verzinnen :P

nu een serieus antwoord, die bedrijven moeten niet zeiken. ze moeten dat geld steken in de beveiliging van hun winkels, koop van het geld dikke vette beveiliging van het pand ipv hekken om het parkeerterrein. wat moet je ermee, als je iets aan de andere kant van het hek wilt ben je er zo, of een gat of simpelweg er overheen. ik vind zon hek totaal nutteloos... waarom zou je een parkeerterrein gaan beveiligen, of tenminste iets dat op beveiligen lijkt...
 
Als jij een gat maakt ben jij strafbaar.
Is er dan iets kapot kan dat op jouw verhaald worden, en is dus de verzekering van het getroffen bedrijf op zijn beurt weer gedekt.

en zeg nu niet als je door een gat kruipt dat je niet wist dat het terrein misschien verboden terrein was........
 
lol, het was ook geen serieus antwoord, dat stond er zelfs bij.. je hoeft er echt niet op in te gaan hoor
 
Misschien ligt de toekomst wel in viertakt? Die zijn een stuk stiller, en makkelijk stiller te maken. Dat lost het probleem van de afgesloten parkeerplaatsen en bedrijfsterreinen niet op, maar maakt het misschien wel mogelijk om 'klachtenloos' in bewoonde gebieden te blijven rijden.

Ik hoop dat de clubs snel zullen inspelen op de gesloten parkeerplaatsen, en misschien 'filliaal' circuits openen. Dan hoeft er niet een geheel nieuwe club worden opgericht, alleen een tweede circuit, met de kennis en de ervaring vn de bestaande clubs.

Misschien dat een organisatie als de NOMAC maar eens hun licht moet laten schijnen op de toekomst, het lijkt wel dat die 'overkoepelende organisatie' het allemaal wel best vindt, en niet echt visionair aan het wek is....
 
Bart_Banaan zei:
Misschien dat een organisatie als de NOMAC maar eens hun licht moet laten schijnen op de toekomst, het lijkt wel dat die 'overkoepelende organisatie' het allemaal wel best vindt, en niet echt visionair aan het wek is....

Aiaiaiaiaiaiaiaiaiai, erg gevoelig dit......
Dit is vooral dit jaar zeker gevoelig.....
De NOMAC eist nu sinds dit jaar van ieder lid van de aangesloten verenigingen 6 euro contributie in ruil voor dingen waar we nog niet veel van gezien hebben dan alleen een nutteloos krantje.

Kijk, de NOMAC laat zich lijden/leiden (hoe je het wilt zien) door de EFRA en verdere ontwikkelingen door fabrikanten. Ik heb al vaker aangegeven dat de andere doelgroepen moeten zoeken zoals de autosportliefhebber die het echte niet kan betalen maar ook de straatrijders.
Wel lijkt het dat de Electro tourwagen een zeer populaire klasse is, er is dus hoop voor het geluid.

Qua geluidsnormen zijn ze bij de NOMAC al erg streng en tegelijk de weg kwijt omdat ze te veel aan de EFRA hangen, in hun wetgeving zijn er 2 regels die niet gelijk kunnen opgaan en kan je ondanks de ene toch op het andere afgekeurd worden. Er zijn trouwens toekomstplannen om het geluid nog verder terug te dringen terwijl jij en ik heel goed weten dat de straatrijders liever een uitlaat hebben met meer herrie.......

En juist geluid is iedere keer weer de reden voor strenge milieuvergunningen voor de clubs....

De NOMAC is geen politie en heeft geen verdere controle op de straatrijder, aan de andere kant is in sommige andere landen wel gebleken dat bep. regelementen invloed kan hebben op het aanboed van de winkelier.

Hier nog een leuk item:
http://echo.messageboard.nl/2337/viewtopic.php?t=253
 
Back
Top