de verticale uitlaat inferno neo

• Topicstarter Topicstarter Boddybarber II
  • Startdatum Startdatum
B

Boddybarber II

Guest
hoi iedereen,

ik heb op mijn kyosho inferno neo de uitlaat een beetje verandert. ik heb namelijk de uitlaat verlengt en verticaal gezet.
ik zou graag willen weten of dit slecht is voor de motor of zo, toen ik hem startte kwam er wel benzine uit de uitlaat of heeft dat te maken met het afstellen?

alvast bedankt groetjes|: joes

De uitlaat is een belangrijk onderdeel van de prestaties van de motor. Het hoeft niet te zeggen dat een veranding van de standaard uitlaat dan per direct slechter is maar het kan invloed op de afstelling hebben.

Maar geef eens een foto want een foto zegt veel meer dan wat je schrijft.

foto

hier is een foto (het groene zijn wat restjes verf)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
het is misschien een probleem dat hij van plastic is en als je rijd wordt de uitlaat warm en misschien smelt hij dan of zou dat niet kunnen?

Bij een 2-takt heb je ook te maken met onverbrande olie wat met je uitlaatgassen mee komt. Zoals je het nu gemaakt hebt is het voor de olie moeilijk geworden om uitgespuugd te worden en zal zich in de uitlaat ophopen.

naast dat heb je het verlengstuk in de tuit gestoken, dat betekent dat de doorgang nauwer geworden is wat invloed heeft op de afstelling.

Maar waarom wil je dit? Gewoon terug bouwen zoals het was.

Ach, je bent jong en bedenkt eens wat.....

Maar, wat Roelof zegt: terug bouwen zoals het was; zo hoopt er olie en onverbrande brandstof op in de uitlaat en hierdoor zal de motor zeker minder presteren en is moeilijk af te stellen ...

oke bedankt voor de informatie ik ga het terugbouwen zoals het was.

Back