De VRIJE VLUCHT/VRA "WINKEL"

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door Énke Blériot, 28 feb 2018.

1. Énke Blériot

Énke Blériot Moderator Moderator team Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Een winkel voor Vrije Vlucht/VRA benodigdheden bij je om de hoek....hoe mooi zou dat zijn...

old-time-model-airplane.jpg

Helaas....maar...In dit topic vindt je tips en links hoe je aan modellen, materialen en toebehoren kunt komen. Een collectief topic opgezet voor de Vrije Vlucht/VRA - en door de Vrije Vlucht/VRA modelvliegers.

- Heb je iets te koop op VV/VRA gebied...plaats het hier dan... en naar eigen smaak misschien tevens in het "Te Koop" topic elders op het MBF en voor gevraagd idem...
    - bij dat laatste...plaats een link in dit topic en dan zijn we allemaal direct op de hoogte wat er speelt ( klik éénmalig de button "topic volgen" aan en je wordt ingeseind indien er een nieuwe post is geplaatst en we zullen af en toe de links die niet meer van toepassing zijn laten opruimen).

- Heb je tips waar materialen, tekeningen, etc te vinden zijn...laat het svp weten en zet er een leuke afbeelding of filmpje bij...

Groet,

Bernard Bruins en Henk van Hoorn

Laatst bewerkt: 28 apr 2019
  2. Énke Blériot

Énke Blériot Moderator Moderator team Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators

Lid geworden:
    29 jul 2014
  3. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
  4. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2018
  5. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Voor de High- tec wedstrijdvlieger:

http://www.andriukov.com/

cc947675ce0ac0c98617f27425843c35_M.jpg

Heb je een tip waar VV spullen te koop zijn...laat het weten!!

6. jef

jef The First Aviators

Lid geworden:
    14 jan 2011
    Te koop ; Swallow , 25 €

DSCN6271.JPG

Groeten Jef

7. janhein

janhein The First Aviators

Lid geworden:
    10 aug 2003
    omdat ik gisteren bij Henk wegging met veel meer dan ik eigenlijk van plan was , moet ik nu noodgedwongen een beetje ruimte maken in mijn hangaar ;-).

Ik hoef niet de hoofdprijs voor mijn spullen, maar het eet ook geen brood :)

als eerste een Cox .15 met prop. motortje loopt maar wil niet lekker doorlopen. IMG_2465.JPG

Robbe terra top , nog nooit gebruikt zit in de originele doos met alle papieren , Wel zelf even aanmelden bij de radioconsole dienst . Fomulier zit in de doos.

IMG_2466.JPG IMG_2467.JPG IMG_2468.JPG

Graupner Terry , doos is een beetje stoffig maar kit is voor zo ver ik kan bepalen kompleet. ( eventueel te ruilen tegen een VRA model ) IMG_2469.JPG IMG_2470.JPG IMG_2471.JPG

klingberg rocket wing , zijn er niet veel meer van . IMG_2472.JPG IMG_2473.JPG

klingberg wing 2 meter vliegende vleugel .

IMG_2474.JPG

8. janhein

Lid geworden:
    10 aug 2003
    IMG_2475.JPG IMG_2476.JPG

Bijgevoegde bestanden:

9. janhein

Lid geworden:
    10 aug 2003
    ik zoek nog twee naalden voor een Fok /engel 2,5 cc . De eerste heeft vandaag zijn eerste klappen gegeven op de test opstelling nu nummer 2 en 3 . Maar daar missen wat onderdelen.
    Motor twee mist een complete naald /NVA set , motor 3 mist alleen de naald .

Rest van ontbrekende onderdelen ben ik al op het spoor of kwamen uit mijn eigen reserve onderdelen doos.

Wie heeft er nog iets liggen. Laatste en duurste oplossing is laten maken in Engeland maar dan moet ik eerst even sparen . Mijn zakgeld voor deze maand is alweer op .

10. longflight

longflight

Lid geworden:
    26 jul 2014
    Te koop Vrije-vlucht timers .

5 stuks Seelig timers en 1 Seelig timer welke in een wakefield model is gebruikt. Daarnaast een aantal timers toepasbaar in werpmodellen.

Bieden.

Bijgevoegde bestanden:

11. BBruins

BBruins

Lid geworden:
    20 dec 2014
    Wat vraag je voor die grijze buttontimers?

12. longflight

longflight

Lid geworden:
    26 jul 2014
    De button timers timers zijn weg. Resteren alleen nog 4 stuks Seelig timers voor de liefhebber.

13. Énke Blériot

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Te koop/For sale

F1Q model in perfect condition.

Span 2500 mm
    Motor Hacker A10
    Blades Carbon 16 inch
    Turnigy PLUS ESC

Incl
    Servo for WW, AR , VIT
    Servo for DT

Price 450 euro.