De ZLC in de Alpen.

De ZLC in de Alpen.

De Zoetermeerse modelvliegclub waren de afgelopen dagen te gast bij Landhaus Kitzblick.
We hebben heerlijk gevlogen in de Oostenrijkse Alpen, met ca. 22 graden en een perfecte wind.
Met links en rechts nog een laagje sneeuw, was het landen op een zachte deken.

Na een dagje vliegen werd er ´s avonds nog wat gebouwd en gezellig geborreld in de Stube.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was inderdaad super! Bedankt Gert voor alle gastvrijheid en het laten zien van de verschrikkelijk mooie vliegplekjes. Iedereen heeft enorm genoten!

Het was inderdaad super! Bedankt Gert voor alle gastvrijheid en het laten zien van de verschrikkelijk mooie vliegplekjes. Iedereen heeft enorm genoten!

Kan het niet beter verwoorden dan Justin net aangeeft
Esther en Gert enorm bedankt !!! - Het was helemaal A-Okay :-)
Ik kom graag snel weer :-) en het filmpje geeft een heel goede impressie!

Cu under the Cu!!
Arjan

Het was in een woord geweldig.
Justin&Arjan bedankt voor jullie inzet.
Astrid&Gert van Landhaus Kitzblick alles was top en tot ziens.

Mannen,

Fijn om te weten dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen.
Wij willen jullie ook hartelijk bedanken voor de gezellige dagen.

Esther en Gert

Het was echt hemels! Prachtige locatie, fantastische condities en zeer gastvrij ontvangen. We komen zeker terug! :thumbsup:

Na een schifting (:P) zullen er nog wat foto's en filmpjes volgen...

Filmpje is ook fantastisch!!! :)

Laatst bewerkt:
Ik maak voor het monteren van de grote film altijd snel een korte om te kijken of de software met de verschillende camera's om kan gaan, en of de export naar youtube zonder verlies lukt met de gekozen instellingen.

Misschien leuk voor hier?

Laatst bewerkt door een moderator:
P. Verhoeven junior?

Ik wacht nu al met spanning op de 'echte' film.
Complimenten, ziet er erg professioneel uit.

Toch blij dat ik nog heb kunnen bijdragen aan deze productie als kledingontwerper :rolleyes:.

Ziet er goed uit Justin. En wellicht is een wat rustige muziekstijl wel lekker. De rust op de berg was zeker een onderdeel van het ontspannen genieten.

Back