De zoveelste beginners thread

• Topicstarter Topicstarter Blommetje92
  • Startdatum Startdatum
B

Blommetje92

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw in de wereld van modelbouw en zoek dus hulp om te starten. Ik heb vroeger een speelgoed RC autootje gehad en heb nu zo'n klein goedkoop helicoptertje, maar wil nu iets serieusers.

Ik ben altijd al erg geïnteresseerd in techniek en motoren (helaas heeft mijn vader me nooit echt aan een motor leren sleutelen), dus mijn oog viel al snel op een autootje met brandstofmotor.

Ik heb al aardig wat op internet rond gekeken, maar ik vind steeds vooral RTR modellen. Eigenlijk ben ik opzoek naar een bouwpakket. Ook is mijn budget niet erg hoog. €300 is denk ik wel het maximum. (voor de spullen die er voor het rijden nog bijkomen heb ik wel geld tegen de tijd dat de auto in elkaar zit)
Met tweede handsspullen waaraan ik wat moet sleutelen heb ik ook geen problemen.

Misschien is het ook wel een idee om een RTR set helemaal uit elkaar te halen en weer op te bouwen,, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel zo verstandig is...

Ik woon in Hengelo en ik ben eigenlijk opzoek naar een off-road model. Ik heb al een beetje rondgekeken bij jullie verkoop gedeelte en heb een paar modellen gevonden die misschien wel interessant zijn:

http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/147938-1-8-buggy-hpi-trophy-3-5-199euro.html
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/148109-zeer-grote-verkoop-hpi-savage-hpi-mt2-traxxas-cen-hyper7-pbs-pro-autos-onderdelen-en-meer.html
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/148051-hpi-savage-25-rtr-4wd-2speed-compleet.html
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/147404-revo-3-3-platinum-edition-nu-%80-225-veel-extras.html
Als jullie iets anders weten of andere ideeen hebben, dan hoor ik het graag!:)

Groetjes,,

Laatst bewerkt door een moderator: