Dean's antenne

Wie kan zijn ervaringen met een dean's antenne vertellen, en wie weet waar deze in Nederland verkrijgbaar zijn? (35mHz)
Zijn er bij installatie nog speciale aandachtspunten?
Kan ik deze ook voor indoor gebruiken?
Ik wil naar aanleiding van een bijna ongeluk met een tijdens de vlucht losgekomen antenne, van die""lange sliert" af. :oops:

http://www.wsdeans.com/products/antenna/piece.html

Alvast bedankt

Martin

veel heli vliegers vliegen met de deans antennes zonder problemen.
ikzelf heb er een van quick uk, ook die voldoet prima.

ze zijn onder andere te krijgen bij flycam in lexmond www.helicopter.nl
ik weet niet of ze op de site staan, anders moet je ze even bellen, ze sturen heyt ook op als je wilt.

Theo verkoopt van die dingen:
http://www.theocoenen.tk/
(azarr antenne's 12€)
m35pix.jpg

Ik geloof wel dat je wat van je bereik moet inleveren.

hoho, dat is een azarr antenne, die is meer voor indoor spul meen ik.
de deans en quick UK zijn full range antennes.

Gerard/Michel,

Alvast twee vliegen in een klap.
De azarr antenne wil ik gaan gebruiken voor de shockflyer en de dean's voor mijn Raptor.
(ja Michel even een tussendoortje ipv de Logo10, krijg het nog niet voor elkaar)

@ Gerard

De antenne's van Quick UK, heb jij daar een rechtstreekse link naar.
Op hun site kan ik hem niet vinden.

Bedankt zover!

Groetjes
Martin

De Azarr antenne is ook geschikt voor buiten gebruik. Volgens de site van Azarr lever je iets aan reikwijdte in maar volgens mijn testen lever ik niets in maar wordt het zelfs meer.
De gebruikte ontvangers zijn ACT micro-6 en Multiplex Pico 4-5 en de gebruikte zender is een Multiplex cockpit. De test modellen waren de Holiday met speed 300 7,2 volt, de Rapster met speed 400 en 480, en diverse andere kleine modellen. Deze antennes zijn echt bedoeld voor modellen tot speed 400-480, bij de grotere modellen is de gewichtswinst niet zo van belang.

op een heli zou ik zon azarr niet in durven zetten, dan zou ik echt voor een deans of quick antenne gaan.

Back