Deans JIG, handige tool voor solderen van saddle packs waar?

• Topicstarter Topicstarter Speedydrops
  • Startdatum Startdatum
S

Speedydrops

Guest
Mensen,

Ik ben bezig geweest met het bouwen van saddle packs met een soldeerhulpje van conrad ( pk heeft m trouwens ook), Maar het is niet echt een goed ding, er kunnen max. 2 cellen tegelijk in, ( sub-c) dus ik dnek dat het voor een andere maat geschikt is.

Nu ben ik op internet de zgn. Deans Jig tegengekomen , en naar mijn inziens is dit echt een goeie, de vraag is echter waar is dit ding te koop?

Ik zie alleen maar US, en dan als aflever adres binnen de US, dus kan ik m niet kopen via die site's.

Bvd.

De speedjig is inderdaad echt een goede. Ik had hem zelf ook, maar ik kan hem niet meer vinden.

Hij is inderdaad alleen in het buitenland te koop. Ik geloof dat ik hem van towerhobbies had.

Omdat ik die van mij kwijt ben, heb ik zelf wat in elkaar gezet. Het principe is simpel, maar het werkt goed.

risenscreens_301.jpg

Je hebt wel wat soldeerervaring nodig om ze goed te kunnen solderen. Dat kun je makkelijk leren door een paar oude cellen te pakken en daarmee te gaan experimenteren.

Ja , ik heb m al besteld op tower hobbies, d8 dat ze alleen lokaal verzonden.

Zo kan t natuurlijk ook , ik moet zeggen die van mij zijn redelijk goed gelukt maar ze staan net helemaal recht.

thanx

Speedydrops zei:
Ja , ik heb m al besteld op tower hobbies...
Als het een duur pakje is: Heel veel geduld... 6 weken is normaal. De douane heeft niet zoveel haast om pakjes van tower in te klaren :evil:

Back