Decals hot or not ?

Hallo Offroaders,

Ik heb zojuist mijn eerste kap gespoten, en het leek me wel leuk eens te vragen naar de meningen hier...

Vol plakken die kap? vlammen er op en al? of juist mooi kaal houden..
Zelf ben ik nooit zon stickers plakker geweest, en veel van de wagens die je vaak ziet met alle kleuren, vlammen, en brushless dit en dat op de buitenkant vind ik vaak niet zo mooi.

Dit is het wagentje nu: http://i52.tinypic.com/302xjr4.jpg er zitten 2 decals op, en een beetje carbon decal op het dak
De volgende decals heb ik nog liggen: http://i52.tinypic.com/14j2b2t.jpg

Wat vinden jullie?! :yes:
MVG

PS: Kritiek op de paintjob ook welkom ;) 100 punten is die zeker niet :cool:

Goed idee van Klamath, post gerust jullie speciaal bespoten of behangen offroad wagens, en kom er achter of het hot or not is! :D

Laatst bewerkt:
VB-1 Buggy body heet de kap, het is de normale vorza kap maar dan onbespoten

En Nard voor de stevigheid komt er waarschijnlijk goede tape aan de binnenkant van de body, zit ook bij mijn andere en zo is de body stevig en blijft de paint goed zitten
Alsnog als je een suggestie hebt post gerust een foto of linkje
mvg

hehe bedankt Tinus, mooie foto's op jou site trouwens ^^

zelf weet ik eigenlijk niet of ik hem mooier ga vinden als ik er meer op plak
maar het is zowieso leuk om te kijken wat anderen vinden over het algemeen ook
feit blijft wel dat er een flinke partij ongebruikte decals ligt :P

persoonlijk zou ik dit zeer mooi vinden,
als je nog wat stickertjes teveel hebt mag je ma altijd een pb sturen ;)
maar ik vind dat de auto dan wat meer karrakter uitsraalt

mvg

volplakken :) wouj dat ik er nog meer op had plakken hehe :cool:

2ef6eth.jpg

woo daar is ook veel aan gedaan, in ieder geval een heel goed uitgevoerde paint job :)
als ik de onderste 2 decals weg zou denken op de kap, zou ik hem denkik persoonlijk toch mooier vinden..
misschien wil ik achter mn ramen of op de wing nog wat gaan plakken, weet ik nog niet.

welke zou je doen dan ? :)

Hmm.. raak nu wel erg geneigd om ook een paar foto's te plaatsen. :mrgreen:

Mijn mening, stickers kunnen erg mooi zijn, maar kunnen een mooie kap ook teniet maken. het komt er helemaal op neer welke stickers je op welke kap plakt, en hoe/waar je ze plakt.
Sommige kappen zijn gewoon mooier zonder al teveel stickers er op. (m'n Gele Slash 2wd bijv) terwijl anders (de Slipstream kap van m'n Revo) er juist mooier van worden.

inderdaad, de ene kap word er mooier door de andere niet.
altijd goed om de lijnen van je kap te respecteren of die van de paintjob, de paintjob volgt ook meestal de lijnen van je kap dus als je daar dan wat accenten op kunt leggen met wat stickers word het meestal strakker.

nuja alles hangt af van persoonlijke smaak, ik heb graag een paar verschillende kappen , dit is dezelfde kap maar dan toch helemaal anders:
fuvtag.jpg

Klamath je maakt een goed punt, dat het van de kap/mss wagen zelf af hangt of het wel of niet mooi uit valt.
Ook is het misschien een heel goed idee om juist je fotos te gaan posten, plaatjes kijken hier is ook wel eens leuk!
En kan men meteen zeggen of het hot or not is!

De bovenstaande kap vind ik zeker hot, zo hot zelf dat ik hem eerder heb gezien en ook die kant uit wou gaan met mijn rustler!
Dus blijf gerust gaan mensen :)

Zo ziet mijn rally eruit met flink wat decals van een van ebay geplukt decal sheet:

img0922gw.jpg

img0921ho.jpg

img0920e.jpg

img0919o.jpg

img0918v.jpg

img0917wn.jpg

img0916x.jpg

Hier zitten bijv wel wat stickers op, maar het past er gewoon mooi bij (vind ik.)

DSCN4566.jpg

m'n Mad Force vind ik dan weer veel strakker uitzien zonder al teveel stickers er op:
DSCN4521.jpg

DSCN4708.jpg

de LST heeft standaard een vrij drukke body, dus veel stickers zouden er helemaal een rommeltje van maken. terwijl ik de stickers op de E-Revo wel weer 'hot' vind staan. :mrgreen:

Dus je kunt echt neit zeggen dat sticekrs wel of neit mooi zijn. 't ligt er echt gewoon aan wat voor stickers, wat voor verf en wat voor kap.

is hetzelfde als met velgen onder een auto. de velgen kunnen nog zo mooi zijn, als ze neit bij een auto passen ziet het er niet uit.

@Duderie, mooi kapje zo. :) (hoop nog steeds dat ze die kap ook in 1/8 uit brengen! )

Laatst bewerkt:
Die shortcourse truck en de traxxas rally zijn alle2 zeker nice :)
De laatste is niet mijn model wagen dus die vind ik wat minder mooi, maar de kap is een mooi kleurtje en denk ook dat meer decals er op hem er niet mooier op maken, past er gewoon niet bij

zalige Baja, zijn dat armen van rpm? ziet er echt goed uit, hou wel van die fluogroen/zwart combinatie, volledig mn ding!

Heel erg mooi! Stuk betere paintjob als die van mij.
Ookal is dit een gigant van een auto heb je wel minder grote platte vlakken waar niets zit (in vergelijking met die van mij)
Maar volgens mij heb je wel gelijk ja
Keep em coming

Back