Naar aanleiding van een bericht op dit forum over het printen van decals, kwam ik op het idee om een groot gat op te vullen.
Met dit gat bedoel ik het probleem waar (om)bouwers van de volgende modellen tegenaan lopen:
Smit Rotterdam (1:200)
Smit Houston (1:200)
Het gebrek aan decals voor andere versies dan alleen de Smit Rotterdam en Smit Houston.
De versies van de smit houston:
-Smit New York
-Smitwijs New york
-Hua An
-Greenpeace solo ???
De versies van de smit rotterdam:
-Smit London
-Smit Singapore
-Smitwijs Rotterdam
-Smitwijs London
-Smitwijs Singapore
-Svitzer Rotterdam
-Svitzer London
-Svitzer Singapore
Denk hierbij ook aan extra details zoals plimsollmerken en andere extra's zoals vlaggen ed.
Ik vroeg mij of hier belangstelling voor is?
Het afdrukken van mijn benodigde versies gaat in ieder geval gebeuren, maar als mensen belangstelling hebben in andere versies is het een kleine moeite om deze ook te maken.
Gr robin
Met dit gat bedoel ik het probleem waar (om)bouwers van de volgende modellen tegenaan lopen:

Smit Rotterdam (1:200)

Smit Houston (1:200)
Het gebrek aan decals voor andere versies dan alleen de Smit Rotterdam en Smit Houston.
De versies van de smit houston:
-Smit New York
-Smitwijs New york
-Hua An
-Greenpeace solo ???
De versies van de smit rotterdam:
-Smit London
-Smit Singapore
-Smitwijs Rotterdam
-Smitwijs London
-Smitwijs Singapore
-Svitzer Rotterdam
-Svitzer London
-Svitzer Singapore
Denk hierbij ook aan extra details zoals plimsollmerken en andere extra's zoals vlaggen ed.
Ik vroeg mij of hier belangstelling voor is?
Het afdrukken van mijn benodigde versies gaat in ieder geval gebeuren, maar als mensen belangstelling hebben in andere versies is het een kleine moeite om deze ook te maken.
Gr robin
Laatst bewerkt: