Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bert de eerste zei:ik heb ook al de tegenstanders ontmoet, dat word voor mijn echt nog veel trainen
om niet op de laaste plaats te komen
Als ze doelen op ons dan ben je verkeer dingelichtbert de eerste zei:die stroom kabels langs het veld daar moest ik toch even aan wennen
maar ik ben er niet in gevlogen
dat kan niet iedere gastvlieger zeggen heb ik zo gehoord :lol:
Henri (hezik) en ik.wvr zei:Welke potentielle RC3 (of vanaf 2007: F3A-C) vliegers waren er?
Hans Meij zei:Henri (hezik) en ik.wvr zei:Welke potentielle RC3 (of vanaf 2007: F3A-C) vliegers waren er?
wvr zei:Hee, dat zijn leuke berichten om te lezen.
Welke potentielle RC3 (of vanaf 2007: F3A-C) vliegers waren er?
Al veel van elkaar kunnen leren?
Kwamen jullie de figuren een beetje door?
Al toegekomen aan het nuttig gebruiken van de keerfiguren om op te lijnen voor de midden figuren?
Laten we hopen dat we begin april nog zo'n mooi weer dag tegemoed kunnen zien! Dan gaan we de beloofde F3A-C dag houden.
Bert mooi dat je je brevet gehaald hebt !!
GrWinfried
Berto zei:Morgen? zeker niet, moet weer eens werken :cry: (en dus bouwen ;-) )
M`n plan is om een keer doordeweeks er even tijd voor vrij te maken maar dan moet het werk het ook wel weer toe laten :-(
Schiet niet op zo :roll:
En RC3? dacht het niet da`s zeker niet mijn ding :nooo:
Ha Winfried, ik heb natuurlijk nog geen idee in welke vorm je de dag wil gieten. Een soort persoonlijke buddy voor die dag lijkt mij de meest ideale vorm. Je zou dan de figuren kunnen vliegen terwijl die dan van het nodige commentaar worden voorzien door een ervaren vlieger. Misschien een heel ge-organiseer om een hand vol top-vliegers bij elkaar te krijgen, maar wel de meest leerzame denk ik.wvr zei:Hoi Bert, dat is goed nieuws...