Ik doelde meer op dat het niet opvalt dat het toestel zelf ook iets rolt, omdat die idioot achter de knuppels zelf wel alle kanten opstuurt.. daar heeft hij geen deuk in het profiel voor nodig.
Is niet op het veld gebeurd.. ik had 'm net weer helemaal gerepareerd en we wilden vertrekken, ik was spullen aan het inladen en dinnetje werd wat ongeduldig, wilde snel de zon in.. dacht 'als ik alvast achteruit rijdt, kan ik zo weg'.. dat klopte an sich ook, alleen hoorde ze toen 'krak'.. gelukkig wel direct geremd, dus met veel dunne secondenlijm, een paar stukjes balsa en een lapje folie, was hij binnen 20 minuten weer klaar. Gewoon een ongelukje dus en net zo goed mijn fout, moet je maar geen vleugels op de straat achter de auto leggen
Verbazingwekkend wel dat er relatief zo weinig schade was. Je zou verwachten dat een vleugel helemaal aan gort is als je er met een auto op gaat staan, maar dat viel best mee.. aan de bovenkant zie je het amper, aan de onderkant kun je zien dat hij iets dunner is, maar mensen geloven niet dat daar een auto op gestaan heeft

De folie is dus prut bij Kyosho, maar de vleugels zijn goed.
Vandaag er de hele dag mee gevlogen.. afgezien dus van dat een vleugel merkbaar iets minder lift heeft dan de andere, geen problemen mee gehad.
Eigenlijk zelfs best goed staan vliegen vandaag, maar ja, bij windstil is het ook wel makkelijk natuurlijk.. echt een zwaar leven hebben wij, beetje in de zon staan met vliegtuigjes spelen
Vrees wel dat er weinig meer klopt aan het toestel. Ene vleugelhelft is lichter dan de ander, heeft een stuk dunner profiel, het zwaartepunt ligt niet goed, de zijstelling is niet goed.. maar dat ga ik er volgende week voor zover mogelijk uitkrijgen. Motor loopt wel weer en de uitlaat is dankzij de nieuwe cylinder van z'n bindingsangst af.. dus vooralsnog geen 90cm electrokistje bij de volgende wedstrijd.