Ik doe ook graag mee aan het NK voor F3K
Cheers
Bart
Cheers
Bart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sietse zei:40 euro voor een wedstrijd??? Is je COMBAT-toestel dan verzekerd tegen beschadeging ofzo?haha...
Het gaat me er trouwens ook niet om dat ik het echt niet kan betalen ofzo, natuurlijk lukt het uiteindelijk wel. Ik wil alleen wel weten waar je voor betaald...
Ha, ben ik toch niet de enige die zo denkt....arno888 zei:Het inschrijgeld wat gevraagd wordt kan inderdaad zo af en toe nogal extreem zijn. Waarom dat zo moet weet ik ook niet. Ik heb zelf al redelijk wat wedstrijden georganiseerd en kan soms maar moeilijk vatten waar al dat geld naar toe gaat......
Klopt, dat had ik zeker ook al door. Vooral omdat ik nu nog geeneens een auto HEB...arno888 zei:Maar als je echt serieus wilt gaan wedstrijdvliegen is er een andere en veel grotere kostenpost. Het vele reizen namenlijk. Theo merkte al op dat hij iets van 1600 km moest gaan rijden komend jaar voor de voorlopig geplande F3K wedstrijden bijvoorbeeld.
Dat is pas voor het nationale gebeuren. Wil je dan ook nog een keer naar het buitenland gaan wordt het pas echt leuk. Mijn meest extreme jaar was er een met 40.000 km ......... De kosten van het inschrijfgeld e.n zelfs de modellen vallen daarbij in het niet.
Verder ga ik voornamelijk voor LEUK vliegen, niet om per sé wereldkampioen te worden ofzo....
arno888 zei:Verder ga ik voornamelijk voor LEUK vliegen, niet om per sé wereldkampioen te worden ofzo....
Is ook mijn idee. Als er op het veld gestresste personen rond gaan lopen om maar alles uit de kan te halen en ten koste van alles motten winnen stop ik ermee. F3K spreekt mij vooral aan vanwege de sfeer. Ontspannen, en ondanks dat je tegen elkaar vliegt tijden een taak voel ik het als met elkaar vliegen. Dat wil ik graag zo houden. Die sfeer moeten we koesteren.
Theo zei:Die sfeer moeten we koesteren.