Deelnemers NK - F3K Wedstrijden 2007

Ik ben deelnemer aan het NK - F3K in 2007

• En ik ben Knvvl lid (€7 per wedstrijd)

Votes: 0 0,0%
  • Misschien, ik twijfel nog

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    356
ik doe natuurlijk ook wel mee :), alleen heb ik wel nr 2 ingevuld. maar misschien word dat nog keuze 1 of 3... :roll:

sietse zei:
40 euro voor een wedstrijd??? Is je COMBAT-toestel dan verzekerd tegen beschadeging ofzo? :D haha...

Het gaat me er trouwens ook niet om dat ik het echt niet kan betalen ofzo, natuurlijk lukt het uiteindelijk wel. Ik wil alleen wel weten waar je voor betaald...

Hi Sietse,

Het inschrijgeld wat gevraagd wordt kan inderdaad zo af en toe nogal extreem zijn. Waarom dat zo moet weet ik ook niet. Ik heb zelf al redelijk wat wedstrijden georganiseerd en kan soms maar moeilijk vatten waar al dat geld naar toe gaat......
Maar als je echt serieus wilt gaan wedstrijdvliegen is er een andere en veel grotere kostenpost. Het vele reizen namenlijk. Theo merkte al op dat hij iets van 1600 km moest gaan rijden komend jaar voor de voorlopig geplande F3K wedstrijden bijvoorbeeld.
Dat is pas voor het nationale gebeuren. Wil je dan ook nog een keer naar het buitenland gaan wordt het pas echt leuk. Mijn meest extreme jaar was er een met 40.000 km ......... De kosten van het inschrijfgeld e.n zelfs de modellen vallen daarbij in het niet.

Arno

arno888 zei:
Het inschrijgeld wat gevraagd wordt kan inderdaad zo af en toe nogal extreem zijn. Waarom dat zo moet weet ik ook niet. Ik heb zelf al redelijk wat wedstrijden georganiseerd en kan soms maar moeilijk vatten waar al dat geld naar toe gaat......
Ha, ben ik toch niet de enige die zo denkt....

arno888 zei:
Maar als je echt serieus wilt gaan wedstrijdvliegen is er een andere en veel grotere kostenpost. Het vele reizen namenlijk. Theo merkte al op dat hij iets van 1600 km moest gaan rijden komend jaar voor de voorlopig geplande F3K wedstrijden bijvoorbeeld.
Dat is pas voor het nationale gebeuren. Wil je dan ook nog een keer naar het buitenland gaan wordt het pas echt leuk. Mijn meest extreme jaar was er een met 40.000 km ......... De kosten van het inschrijfgeld e.n zelfs de modellen vallen daarbij in het niet.
Klopt, dat had ik zeker ook al door. Vooral omdat ik nu nog geeneens een auto HEB...
Verder ga ik voornamelijk voor LEUK vliegen, niet om per sé wereldkampioen te worden ofzo.... Voor een gezellige dag met een wedstrijd erbij heb ik wel een flinke rit over in principe. Misschien een Carpoolen naar meetings? ook om de wereld nog iets langer mee te laten gaan...

Verder ga ik voornamelijk voor LEUK vliegen, niet om per sé wereldkampioen te worden ofzo....

Prima instelling Sietse; ik ben één keer de halve wereld rondgereist voor een WK; hoorde ik toen van de een of de andere barman, on route , dat de plek waar wij naar toe gingen berucht was vanwege de daar konstant miserabele weersomstandigheden en blazende wind..............(Gouldburn, Australia)
Sindsdien ben ik genezen van deelname aan W en EK's en zoek ik mijn wedstrijdjes lekker zelf uit :):):)

arno888 zei:
Verder ga ik voornamelijk voor LEUK vliegen, niet om per sé wereldkampioen te worden ofzo....

Is ook mijn idee. Als er op het veld gestresste personen rond gaan lopen om maar alles uit de kan te halen en ten koste van alles motten winnen stop ik ermee. F3K spreekt mij vooral aan vanwege de sfeer. Ontspannen, en ondanks dat je tegen elkaar vliegt tijden een taak voel ik het als met elkaar vliegen. Dat wil ik graag zo houden. Die sfeer moeten we koesteren.

Ach en als er toch mensen zijn die een lichte wedstrijdstress oplopen kunnen ze in terapie op een FUN-Fly DLG dag zoals bij de ALC of Vlaardingen, toch.

Back