Delay instellen Futuba T10

Hallo,

Weet er iemand hoe ik op het throttle kanaal(k3) een vertraging kan instellen? Dit om een brushless regelaar zonder slow start traag op te starten?

Groeten Guy

Ik denk dat dat niet mogelijk is wat jij in gedachten hebt. Je zal je throttle curve wat aan kunnen passen en verder gewoon rustig aan met de throttle stick met het optoeren.

Uit mijn hoofd gezegd is er wel een delay in te stellen bij overgang naar idle 1 of 2...

Maar niet om je te helpen met optoeren, dat zul je dan zelf moeten doen

Curves zo aanleggen dat ze bij midstick uiteindelijk stappen maken van 15 procent, en je zit prima.. dan stript ie de main gear niet uit, en gaat alles gewoon goed.. of de soft start instellen op een regelaar...?

Ik denk dat dat niet mogelijk is wat jij in gedachten hebt. Je zal je throttle curve wat aan kunnen passen en verder gewoon rustig aan met de throttle stick met het optoeren.

hey,

ik vlieg met men goblin altijd op dezelfde headspeed in idle1. maar ik ben van plan om toch eens te gaan spelen met de headspeed. hoe stel ik dan via delay in zodat hij rustig optoert naar meer headspeed van idle 1 naar 2 en ook terug rustig aftoert van idle 2 naar idle 1 ?

ik heb hier en daar al veel van geleze maar ik vraag het toch maar eens liever voor ik het zelf doe. ik heb de futaba 10c.

Wauw.... oud topic!

In je 10C, in het 2e menu heb je de Delay optie. Daar kun je bij throttle percentage
verhogen dat de overstap soepeler vergaat.

Back