Delta. :)

Ik ben vandaag bij Mike (BYM) op bezoek geweest. En heb z'n Delta over mogen nemen. :)

Het is mijn bedoelling om de Delta gewoon helemaal netjes te maken. (of.. nouja.. minder netjes, moet immers wel geweatherd worden etc. )
Ik ben zelf nog helemaal nieuw in de duikboot wereld, dus in eerste instantie hoop ik dat ik deze prachtbootje niet verkloot. :mrgreen:

Delta005.jpg

Delta006.jpg

Rond om de ramen etc wil ik de verf ook iets netter maken. Ik denk dat 't hele bootje toch opnieuw gespoten gaat worden.

De Binnenkant:
Delta001.jpg

Delta002.jpg

Moet denk ik een beetje opgeruimd worden.

Heb er van Mike ook een mooi (champagne) transport kistje bij gekregen. Die gaat uiteraard ook meteen een beetje onder handen genomen worden. :)
Ik denk dat ik met deze boot wat ervaring op ga doen in de duikboot wereld, en dan pas m'n Sea Wolfje op ga bouwen. Kan in ieder geval niet wachten tot ik hiermee kan beginnen! :n00b:

Misschien dat ik nog wat van het echte model af ga wijken met een extra licht frame voor onder of zo. (dat vind ik bij die onderzoeks duikboten altijd het mooist uit zien, zo'n groot lichtbundel wat er voor op de bodem schijnt.)
Maargoed, dat komt allemaal nog wel. eerst maar eens kijken hoe 't beesje werkt.

Gr,
Tim

Mooi man, ik ben blij te zien dat je zo enthiousast bent met de Delta :yes:
(het ergste is nog, dat ik hem gekocht heb en zelf nooit mee gevaren heb :mad:;))

Betreft die ophang haken, ik weet niet of ze sterk genoeg zijn om hem daadwerkelijk mee op te tillen, maar bij het 1:1 model worden ze daar wel voor gebruikt ...
DeltaSubLG.jpg

DeltaSubMed.jpg

Ik heb hier en hier nog twee afbeeldingen gevonden voor je :)

Is volgens de website van N. Brüggen is het een 1:8. (zou betekenen dat 't echte bootje ook super klein is. het model is zo'n 50cm lang. :) )