Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Hmmmm, eerste update en het is al meteen slecht nieuws.....

Gisteren is er een storm over de site geraasd, zoals ik begrepen heb is de hele tent waar de modelen in staan weg geblazen, er stonden al enkele modellen in...... Eerste reply van team zuid-afrika is dat zij uitgeschakeld zijn.....erg triest natuurlijk. Mijn model en die van marijn zijn nog niet op de site, komen vandaag aan. Zelf ga ik morgen vroeg pas om te zien hoe het gaat daar maar het zal voor veel deelnemers al een desceptie zijn vrees ik.

Linkje naar daily update op RCU: RE: US JET WORLD MASTERS

Het is hard werken in de states.;)
Gerald laat je niet uit het veld slaan door zo'n voorvalletje.:mad:
Met no score voor de eerste vlucht nemen we geen genoegen.
Succes verder.

De jury is diep onder de indruk.

19.jpg

Voor meer nieuws en foto's/

Dutch JET team

Groeten Han

Heads up!

Kop op gerald, balen van zo'n stomme linkage, maar liever dit als loskomen tijdens take-off!
Eigenlijk ook een beetje geluk bij een ongeluk!

K blijf dagelijks meelezen!

Heel veel succes, maar vooral plezier!

Dat gerald nul score heeft voor de eerste vlucht had ik al begrepen maar vanwaar de 0 score voor de static? De kist is ook al beoordeeld????

Kijk nog maar eens goed dan, 4e kolom... Static beoordeling staat er. (50% van het puntentotaal)
De laatste drie deelnemers welke allen 0 gescoord hebben voor vlucht 1 hebben ook geen static punten er staan, terwijl de rest ze wel heeft!

Jammer zltijd balen als je er veel energie in hebt gestoken en door een kleinigheid je meteen met een dikke achterstand begint.

gj

In het eerste deel van het gedeelte dat gerald nar de us is staat een stukje over een lekkage aan het systeem. En het zal idd wel zo zijn dat zodra je een vlucht score hebt de static punten ook mee gaan tellen.

gj

Dat is inderdaad zuur als zoiets lulligs gebeurt, relativeren en er maar weer tegen aan.
Uit het dagverslag van het Dutch Jet team:

In between I started to setup my office, since a stack of sheets have collected now to be processed. Also flight round 1 has started, and later in the day, Gerald had to fly. We had just collected Derks plane, and now Gerald and his Caller Marijn needed to be at the flight line. David Büsken, team manager of the German team was asked to help out, and the static was done with minimal documentation, since most documentation was gone due to the storm of Sunday before.

The flight of Gerald did not go according to plan. When he had just started his engine, and taxied out, the plane drove in a circle, it turned out that a linkage at the nose wheel had come loose. This could not be fixed in the allotted flight time and the first flight was canceled, which also means no score.

Linkage

Volgens mij gaat het om een linkage van het neuswiel wat op de baan vlak voor de eerste start defect bleek te zijn. Kist draaide rondjes en de vlucht werd afgebroken. Is te lezen op de site van het jet team.

Jacob Bos

Back