Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Eerste Film tweede vlucht

Fijn voor je dat alles naar wens is gegaan, altijd maar afwachten zo,n eerste keer.
En nu maar wachten voor het eerste filmpje

Is ook al gemaakt van de tweede vlucht. Was de eerste vlucht 'een beetje dom' door na een tijdje erachter te komen dat de camera ook aangezet moest worden. De film staat op de camera van Marijn en hij moet deze dus nog uploaden. Komt er dus aan.

Ray

Gefeliciteerd Gerald!
Nog effe de laatste dingetjes, veel oefenen en dan het WK schaal van volgend jaar op jouw naam zetten!

Laatst bewerkt:
ik ben dan wel gestopt met modelvliegen, om het 1:1 vliegen te kunnen bekostigen, maar ben nog wel dagelijks even op het forum om ff weer bij te lezen, maar op deze Maiden wil ik toch ff reageren.

Van Harte gefeiciteerd met je maiden, geweldige kist

vr gr Gertjan

zie trouwens net dat dit mn duizendste post is:music: ook een feestje waard;)

Laatst bewerkt:
Van mijn kant ook nogmaals proficiat Gerald,

leuk om 'm vandaag eens in het echt te zien én 'm te zien vliegen! Power genoeg met die motor!
Veel mooie vluchten gewenst!

Frank

Van harte Gerald :p

Met deze schitterende kist ga je zeker het podium op een EK of WK halen :thumbsup:

Das nie goed! En de originele heeft een lullig klein centerline tankje.

Das een travel pod. gewoon een hol podje met een luik erin!
zitten de schone onderbroeken van m in!
Als de beste man een weekend weg gaat heeft ie dat ook nodig.

================ON-TOPIC======================

Gerald! Gefeliciteerd man! dat er nog vele fijne vluchten mogen komen
en veel WK bekers in de kast!!! ;-)

Yessssss.............

:music::banana:

Jaaaaa, inderdaad gisteren eindelijk de eerste maiden en ik kan zeggen; geweldig! Wat vliegt dat ding lekker zeg!!! :cool: Bedankt voor alle felicitaties :D.

Afgelopen weken best druk bezig geweest met kleine dingetjes af te ronden die dan meestal de meeste tijd in beslag nemen. Zal er nog op terug komen. Voor nu ben ik heel erg blij dat het allemaal prima is gegaan. Drie vluchten gemaakt, laatste inderdaad metertje naast de baan maar met de grote wielen is dat geen enkel probleem. Wel een kleine rem issue gehad, ze werken té goed en heb nu al een setje banden versleten, paar grote platte kanten er op, remdruk zal naar beneden moeten.

Hier alvast het filmpje van de tweede vlucht, dank aan Ray!

Grt,
Gerald

Laatst bewerkt door een moderator:
Back