Henri Kaper
verslagschrijvers
Gerald Rutten zei:(maar nu weten jullie inmiddels het geheim dat dat niet zo is.....)
Niet te loslippig, Gerald! Er kijken ook jury leden mee hier.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gerald Rutten zei:(maar nu weten jullie inmiddels het geheim dat dat niet zo is.....)
Da's geen probleem hoor, was een grapje. Schaaltechnisch mag je hier niets aan afdingen als jury, zij moeten louter statisch keuren volgens regels, geen bewegende delen waar wij bouwers wel eens onnodig ver in gaan(maar wél leuk....) maar niet van toepassing. Zelfs de bewegende flaps/slats en speedbrakes levert eigenlijk helemaal niets op, zolang het maar lijkt alsof het werkt, da's de hele intentie van schaal want anders zou je ook de niet werkende ventielen, paneelluiken, electronica, avionica, hydraulica, schietstoel etc etc etc af moeten keuren ha ha ha.Niet te loslippig, Gerald! Er kijken ook jury leden mee hier.
![]()
Tnx! Zo leer je weer wat bij.Nice to know; bridge clamps heten die dingen!
Ja, dat zou wel erg cool zijnhe gerard als je er voor zorgt dat jos eindelijk eens die volledig axiaal turbine klaar krijgt dan heb je een schaal turb er in zitten als je zijn model tenminste kan kopen of mag dupliceren
Had al effe lopen nadenken hoe dit te maken totdat ik nog een stuk scrap onderdeel tegenkwam; de oude kale nozzle uit de mal die in jetpower onder de schaal nozzle zat bij gebrek aan het schaal mechaniek, ideaal!......dus dan maar nog een conische achter ring maken voor het effect, zie tekening hieronder en de foto wat terug van de full-size nozzle.
Ik eigenlijk ook wel!En nou wil ik de nozzle ook nog bewegend zien en een afterburner !!!![]()
Nice!
Heb je al zicht op welk kampioenschap je het eerste gaat vliegen met de J-015?
~Jolmer
Zo, da's een stukkie uit de richting!
Hoe ga je dat hebben met vervoer? Je kist in een krat en dan als bagage mee het vliegtuig in? Of een drieweekse cruise?
~Jolmer
Briljant!Tussenstops in Vlissingen, Oostende, Calais, Londen, Northhampton, Farnborough, Leeds, Darlington, edinburgh, Aberdeen, Trongisfagur, Reykjavik, tussenstop Groenland, Quebec, Montreal, Vermont, New York, Buffalo, Cleveland, Dayton.
Ben benieuwd naar je sonja bakker maatregelenom aan de F4c eisen te voldoen
Groetjes
Ja, toen ik te gast was een team training op Gilze-Rijen zag ik na de vlucht meteen een paar monteurs met een poetslap om de kist heen gaan..... Neemt niet weg dat de kist sowieso wat slijt en dat ga ik toch proberen aan te brengen, subtiel....maar eigenlijk vind ik hem te clean (maar ja dat heb je met een demo kist die wordt elke keer gepoetst :sad![]()