Gerald, ooit hier wel eens last van gehad? [URL="
- Raven strikes back an RC airplane[/URL]
Hééél lang geleden met m'n trainertje vond ik het wel stoer om een rondcirkelende roof vogel (altans...zo zag hij er uit..:???

op te zoeken en samen te vliegen.......hij vond dat iets minder stoer en begon me aan te vallen en 'khad de grootste moeite om hem weer af te schudden en geen schade aan mijn lang gespaarde modellekke te krijgen....
Maar gelukkig nooit met een jet :wink:.
Vandaag weer eens wat gedaan, kan maar met moeite de hobbyschuur opgewarmt krijgen dus de snelheid zit er niet bepaald in.....
Landingslampen; ik had ze eerder uit kunstof plaat proberen op te bouwen maar kon niet de goede dikte voor de koelvinnen vinden dus werd een compromis. Later vond ik ze té zwak dus maar weer weg gegooid, iets anders. Toevallig vond ik de standaard dremel schijfjes een perfecte dikte hebben voor de tussen ruimte, dus dan maar proberen te frezen en dat lukte goed;
Eerst staaf pvc klein maken:
Frezen:
Achterkant klaar, morgen binnenkant hol frezen:
Ook hier gaan superfelle led's in, heb ze al uitgeprobeerd op iets meer spanning dan voorgesschreven, deze wil ik ook op zonnige dagen goed kunnen zien. Dit is een warm gekleurde led van 18.000mcd die normaal 3,6V nodig heefd, ik sluit hem direct aan op een lipo doe vol 4,2V geeft:
Groetjes,
Gerald