Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Kijk dat ziet er goed uit Gerald, als de klok een uur voorruit gaat `s woensdag weer op Deelen en oefenen? ;-)

Dat ziet er inderdaad goed uit en ik wil hem ook wel eens bewonderen.:yes::worship:
en je weet het Gerald met passen en meten.:D
Gr
Dick.

.

Zelfs het geluid van de downlocks is echt !
Geweldig :-) dit gaat weer een gave duel worden.
Mag ik een keer meevliegen in de backseat ??
Heb je ooit al eens cockpit filmpjes gemaakt Gerald ?

Tnx allemaal!!! :zon:

Kijk dat ziet er goed uit Gerald, als de klok een uur voorruit gaat `s woensdag weer op Deelen en oefenen? ;-)
Ik hoop het, als mijn rooster het toelaat. De planners maken er een kunst van om juist dié momenten te kiezen.....

Zelfs het geluid van de downlocks is echt !
Ghe, cool! :cool: Dat wist ik niet eens. Ik denk dat het komt doordat dezelfde lock methode wordt toegepast. Wel leuk om te weten ha ha ha!

Mag ik een keer meevliegen in de backseat ??
Heb je ooit al eens cockpit filmpjes gemaakt Gerald ?
Meevliegen is prima, op maar één voorwaarde......mag ik bij jullie...???;) Nee, nog geen cockpit filmpjes maar staan wel op mijn "wish-list" Ik had een FCO en daarna een keycam maar ben nu cam loos. Misschien deze eens een keer proberen: HD Wing Camera 1280x720p 30fps 5MP CMOS

Komende dagen weer weinig actie, wat voor de baas spelen.

Groetjessss,

Tóch effe benieuwd en een filmpje gevonden op youtube, en warempel....inderdaad het zelfde geluid!!! :D Leuk!

Grtz,

Laatst bewerkt door een moderator:
Hej, das leuk, dit filmpje is gemaakt op vlb. TW, in het leerdock (Hangaar 15). Wat eerst de oude washangaar was, direct naast de spuiterij en het op dat moment nog actieve gedeelte van 313 Sqn. Dit filmpje is idd gemaakt door Jeroen, mijn klasgenoot. Wij liepen hier, als allerlaatste klas stage voor onze vliegtuigonderhoud monteur (MBO Niv.3 BOL) opleiding, en dit was ons mooiste jaar ooit. Een barak op Zuidkamp (niet die van de BBL'ers) nummer 14 geloof ik, en alle vrijheid vd wereld. De kist is de J-234, een geweldige stagekist, die nu op het Deltion College in zwolle staat.

Mvg

Marco

Edit, gelukkig hebben we de fotos nog... https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t31.0-8/169407_120021821397792_4815824_o.jpg

Hoi Marco, leuk dat je dat allemaal meegemaakt hebt. Sowieso is stagejaar meestal mooi moment om al het nieuwe te zien, leren en mee te maken, op je eigen tempo. Zal inderdaad een leuke tijd geweest zijn.

Maarrehh..... ik ben nog eens (2009) bij een training dag geweest om van alles op te meten en kwam deze foto tegen...., lijkt héél erg op jou foto....??

Groetjes,

.........kleine foto impressie van die dag;

GroteFoto-OHWB37D6.jpg

deze camera gebruik ik voor m,n zwevers,heb hem op de piper gehad,van de zomer maar eens onder jet plakken,is geen gopro,maar voor dat geld prima kwaliteit.
je moet wel een klasse 10 micro sd kaart gebruiken,anders heb je kans op schokkerig beeld.
gr,henk

:offtopic:

Sorry, ik kon het niet laten maar voor het geval je niet meer zo mobiel bent:

full

:ontopic:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Gerald

hahahaha geweldig, dat ben ik inderdaad! Was dat ook niet gelijk met een vlieger voorlichtingsdag?
mvg,
Marco
Dat zou best kunnen, al weer een poos geleden....

Onderstel klaar en afgetest, motor weer ingebouwd, verder aan fatsoeneren cockpit. Vorig jaar de panelen en glareshields ongespoten snel met dubbelzijdig plakband vastgezet, koste me paar uur om de plak lijmresten weer te verwijderen..... doen we dus nooit meer zo...! Begonnen met de cockpit verder netjes te maken, nog geen echte details, eerst de basis set-up netjes maken met zijpanelen en zo;

Foto1k0-HGQUYRKB.jpg

Foto1k0-DHLUTMIU.jpg

Groetjes,

deze camera gebruik ik voor m,n zwevers,heb hem op de piper gehad,van de zomer maar eens onder jet plakken,is geen gopro,maar voor dat geld prima kwaliteit.
je moet wel een klasse 10 micro sd kaart gebruiken,anders heb je kans op schokkerig beeld.
gr,henk
Ok, tnx Henk. Ik ga het dit seizoen eens proberen, kijken of we leuke plaatjes kunnen schieten.

Grt,

he gerald wie vliegt eerder de u2 of de fi6:o
de u2 heeft een zeer gecompliceerd kleurschema ZWART.:cool:
hopelijk vliegt die op de openingsvliegdag 2014.

groeten
dick

Nu nog wat cockpit zaken doen, straks gaan we stickeren.....

Grotefoto-WL8BKU3L.jpg

Hij is nog zo maagdelijk wit en een goede schaal spuitklus zit er voorlopig nog niet in dus ga ik hem versieren om hem in ieder geval wat beter zichtbaar te maken. Tijdens vliegen met bewolkte dagen was hij soms toch wel errug slecht te zien. Effe wat stickers laten maken en binnenkort er op plakken als een tijdelijk schema, wél schaal...........;)....wat zou het zijn? :cool:

Groetjessss,

Laatst bewerkt:
Back