Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

kan niet missen ik zet hier op in.

487804_431704693589754_874656931_n.jpg

Inderdaad Han, een AF78 zoals jacobbos plaatste, of misschien deze:

F-16B-78-0088.jpg

of deze:

F-16B_78-085_ED_416TH_TS-412TH_TW_EDWARDS_AFB_CA._ROBINS_9-98.jpg

Groeten, Ramses

Ghe ghe ghe, dat is snel ha ha ha! :D

Grotefoto-PNDBPS8X.jpg

Grotefoto-D6J3WTAD.jpg

Grotefoto-SWDJZGB7.jpg

Inderdaad, de Edwards Flight test F16. Ik was van plan om er voor een seizoen een paar rode vlakken op te plakken voor herkenbaarheid in de lucht, lichtjes geinspireerd door Jurgens spuit draadje ( [post18] ) met vergelijkbare kleuren dacht ik gelijk maar wat extra stikkers te laten snijden.

Het is niet helemaal schaal hoor, zoals Peter al zei, de dragchute behuizing klopt niet. Beetje zoeken op internet kwam ik het volgende tegen:
Grotefoto-UIG8FPWA.jpg

Een maatje van me heeft dit omgezet naar snij/plot tekeningen en die zijn nu klaar. Volgende week eea plakken. Het gaat me in eerste instantie om de simpele hoofd tekens, de kleine letters en squadron embleem heb ik niet, misschien voor later.

Groetjes,

Laatst bewerkt door een moderator:
Gerald toch, zo vliegt die toch nog eerder als de U2.:cool:
Kost mij weer gebak.

gr
Dick.

.
Hoeby heeft het "raad je plaatje" dus uiteindelijk juist, het is deze AF78-096

F16B%2096%20ED.JPG

Mooie en aparte versie Gerald!
Wat voor een soort stickervel gebruik je voor de oranje vlakken?

Groeten, Ramses

.
Hoeby heeft het "raad je plaatje" dus uiteindelijk juist, het is deze AF78-096

Mooie en aparte versie Gerald!
Wat voor een soort stickervel gebruik je voor de oranje vlakken?

Groeten, Ramses

Inderdaad, sjapoo aan Hoeby :D.

Geen idee wat voor stikkers het zijn, ze zijn van de stikkerboer en er staat 3M op, zover reikt mijn kennis met stikkers.....:lol:

Vandaag weer beetje aan de cockpit gedaan, voorlopig bijna klaar, volgende week stickeren en dan maar weer eens gaan vliegen.

Grotefoto-ZOULYU6K.jpg

Grotefoto-8ISW6KWL.jpg

Groetjesss,

Ondanks dat het maar een 'testbakkie' is maak je er weer een heel werk van Gerald :-)
Tsja, ik heb bepaalde items in mijn hoofd die ik graag afgewerkt zie, goede basis voor het latere detail werk zeg maar.

Weer een stukkie verder, de canopy sponning afgewerkt en zwart gespoten. A-Frame met een paar M2 boutjes gemonteerd ipv dubbelzijdig tape. En gelijk een retract arm gemaakt. Deze is nog niet functioneel maar heb eea al uitgewerkt op tekening voor een spindel en haken zoals de echte dat ook doet...maar da's voor later.

Grotefoto-YV8FXN3L.jpg

Grotefoto-NOTPQVUR.jpg

Misschien volgende week de stickers er op..., er staat ook een flinke tuinklus op me te wachten....hmmm, daar gaat m'n time management....:neutral:

Groetjessss,

Back