demo reflex

• Topicstarter Topicstarter hyperspeed
  • Startdatum Startdatum
Je moet hem inderdaad gewoon in het winkelkarretje stoppen en dan kun je het downloaden

gr. bas

en als je dat doet moet je hem dan kopen en dan krijg je een mailtje ofzo waar je hem kan downloaden

als je hem in je winkelkarretje hebt gezet moet je hem bestellen(je hoeft niks te betalen).
dan scroll je even naar beneden op de site, en daar(teminste bij mij) staat in het geel de download

ja ik heb hem bedankt allen ik heb nog geen stekkertje voor mijn zender kan je hem ook spelen met een joystick??

even ter informatie(staat op de reflex site)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This demo will let you check the some sceneries, some models, the menues, the parameters and you can run the prerecorded flights. In order to reduce the file size for download, some models and sceneries are not included.

For obvious reasons you are unable to control the model by keyboard, mouse or any kind of interface or joystick. The full version for the Reflex XTR model flight simulator comes with a USB dongle to use your own radio or with the new iVol radio.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

komt er dus op neer dat je niet zelf kunt vliegen, maar dat het alleen een rendering uitvoert(om te kijken of je het originele, volledige spel kan spelen)

nopez, is hetzelfde bij phoenix rc. Waarom niet een playable demo(realflight heeft dat wel, kan je vliegen met je toestenbord)

Back