Demodag Waspik

Het duurt nog maar even en dan is het weer zover. 7 NOVEMBER de demodag voor RC liefhebbers in Waspik. We zijn al bezig met de voorbereidingen om deze dag tot een goed einde te brengen. Zoals voorgaande jaren zullen er veel trucks aanwezig zijn en daarnaast zijn er boten, vliegtuigen. Dit jaar hebben we voor het eerst een airbrush kunstenaar in ons midden. verder zijn onze vrienden van RC brugge aanwezig. Alles is in samenwerking met modelbouwvereniging woubrugge.

Wij hopen als jullie op die dag weinig te doen hebben, dat jullie voor de gezelligheid langs komen.

De afgelopen twee keren was het een waanzinnig succes.

Gr Pieter en Adrie

demo dag

ff een vraag mogen wij ook met 4 man en 3 trekkers met opleggers komen

rijden deze dag.

gr bert B&B Trucking

He Bert,

Ik zou je graag willen uitnodigen maar wij zitten helemaal ram en ram vol met rijders.

Met de asfalt-rockrs en rc brugge samen zijn we met heel veel mensen.
daarbij hebben we een aantal gastrijder waar wij hele goede banden mee hebben.
Maar op die dag is zo veel te zien en zijn zo veel trucks dat het zeker de moeite waard is om te komen. Er zijn veel leden van het forum die dat kunnen beamen.

demo dag

dus als ik t goed begrepen heb mogen wij niet komen omdat we niet in club verband rijden , wij zijn ook geen club maar een stel vrienden die rijden voor de lol .

hoi bert

ik denk dat u het verkeerd begrepen heeft.
er is maar een bepaalde ruimte geloof ik.
en als het te vol wordt dan kun je je kont niet keren [zoals toen in putten hihi]
ik zal je zeggen dat dat niet zo prettig is.

gr

rijdag waspik

dus als ik t goed begrepen heb mogen wij niet komen omdat we niet in club verband rijden , wij zijn ook geen club maar een stel vrienden die rijden voor de lol .
Even een toelichting op de rijdag in Waspik.Door pieter en mij wordt dit
georganiseerd met mede werking van de asfalt rockers en modeltrucks
brugge.In verband met de de perkte ruimte, staat de mogelijkheid niet open om buiten deze verenigingen in Waspik te rijden.
Orginisator Adrie van Gerwen

ik ben zelf dan lid van de asfalt rockers. En weet ook beetje hoe het gaat in waspik.

Het probleem is waspik is dat de ruimte te klein is voor teveel rijders.
De ruimte laat het simpelweg gewoon niet toe om zomaar iedereen te laten rijden.

voor andere evenementen van de asfalt rockers kan altijd in overleg met de comissie afspraken gemaakt worden om eventueel gast te rijden.

o.a. rijswijk, goes, alphen a/d rijn.
beste kun je hierover de comissie van de asfaltrockers over benaderen commissie@asfaltrockers.nl

Back