Weinig nieuws. Helaas is de nieuwe motor nog niet binnen gekomen dus geen maiden morgen.
Wel heel eventjes de cg-stand inelkaar geknutseld en wat gewichtbesparingen gedaan.
De octava ontdaan van behuizing en gewikkeld in kaptontape. Scheelt weer 4 gram.

Shot with C5060WZ at 2007-07-14
Regelaar ontdaan van dikke laag krimpkous en wederom kaptontape aangebracht. Ook de plusdraad uit de stekker gehaald om de BEC uit te schakelen. Wel erop laten zitten i.v.m. eventueel toekomstig gebruik:

Shot with C5060WZ at 2007-07-14
Ook de extra laag krimpkous om de flightpower pakketten eraf gehaald.
Resultaat van het geheel:

Shot with C5060WZ at 2007-07-14
Bij de kit krijg je ook nog een handig verstelbaar ding om het zwaartepunt nauwkeurig te kunnen bepalen. Handig!

Shot with C5060WZ at 2007-07-14

Wel heel eventjes de cg-stand inelkaar geknutseld en wat gewichtbesparingen gedaan.
De octava ontdaan van behuizing en gewikkeld in kaptontape. Scheelt weer 4 gram.

Shot with C5060WZ at 2007-07-14
Regelaar ontdaan van dikke laag krimpkous en wederom kaptontape aangebracht. Ook de plusdraad uit de stekker gehaald om de BEC uit te schakelen. Wel erop laten zitten i.v.m. eventueel toekomstig gebruik:

Shot with C5060WZ at 2007-07-14
Ook de extra laag krimpkous om de flightpower pakketten eraf gehaald.
Resultaat van het geheel:

Shot with C5060WZ at 2007-07-14
Bij de kit krijg je ook nog een handig verstelbaar ding om het zwaartepunt nauwkeurig te kunnen bepalen. Handig!

Shot with C5060WZ at 2007-07-14