demper voor ST G21/35

Hi,

Ook ik ben bjna vliegklaar met een Primary Force. Helaas heb ik nog geen demper kunnen vinden voor mijn Super Tigre G21/35. Wie heeft er een in de aanbieding? En misschien nog een in redelijke staat verkerend stunt handvat?

Fred

hoi hoi combadfred leuk dat je ook bezig bent met de primery force :yes: ik zie dat jij n supertiger gekozen hebt hhm ik ben er nog steeds niet uit n irvine 40 is meschien wat of anders n Os 40 la of 25 la maar ik weet niet of er met de 25 la grondstarts mogelijk zijn? welke lijnen gebruik jij lenkte ?dikte? en gebruik jij de druktank??:wink:

Hi Johan,

Die ST zou wel een goede keuze moeten zijn van een vriend van me gekregen dus dat werd de keus. Ik st op het punt lijnen te bestellen bij PAW in engeland volgens BrunovH is punt .015 genoeg. Langte moet ik nog bepalen, wordt waarschijnlijk 18 mtr. h-h (iemand ander advies?) Ik ga gewoon opzuig vliegen met de bijgeleverde plastic tank incl. clunk. Als dat niet bevalt zie ik wel verder.

ja dat doe ik dus ook :yes:ik wilde ook het advies van brunovdh opvolgen maar als je mijn draatje doorneemt adviseerd hij mij 0,12 kabel keer 18m lang, ik heb vandaag hobbyin om die besteling gevraagt van sig, ook ik ga vliegen met de bijgeleverde componenten:yes: nu nog n gepaste moter zoeken :yes:

Back