R rob4 29 jun 2011 #1 Kan iemand mijn vertellen waar ik de losi lst dempers kan kopen, zoek me de ..... maar kan het niet vinden. gr
Kan iemand mijn vertellen waar ik de losi lst dempers kan kopen, zoek me de ..... maar kan het niet vinden. gr
Caretaker 29 jun 2011 #3 Rob, je zou eens moeten kijken bij Innovativerc.co.uk daar kun je ze ook bestellen..
R rob4 30 jun 2011 #4 Dat zijn toch de veren van hun eigen merk, die heb ik onder mijn hpi. Maar volgens mij zjn die van losi veel sterker.
Dat zijn toch de veren van hun eigen merk, die heb ik onder mijn hpi. Maar volgens mij zjn die van losi veel sterker.
Caretaker 30 jun 2011 #5 Ow wacht ff, je bedoelt de veren. Je zou ff moeten zoeken op Raven veren, die maakt ze ook en die schijnen erg goed te zijn. Alleen lastig te vinden, ben er toen ook mee bezig geweest maar het verzenden was duurder dan de veren..
Ow wacht ff, je bedoelt de veren. Je zou ff moeten zoeken op Raven veren, die maakt ze ook en die schijnen erg goed te zijn. Alleen lastig te vinden, ben er toen ook mee bezig geweest maar het verzenden was duurder dan de veren..