Den helder.

• Topicstarter Topicstarter Daanlewerissa
  • Startdatum Startdatum
D

Daanlewerissa

Guest
rijden er nog nitro rijders rond omg. den helder?
en waar kan ik schroeven kopen? bij de modelbouw winkel in den helder verkopen ze geen schroeven. enige goeie dichtstbijzijnde modelbouw winkel is in heerhugowaard. +-35KM en ik kan nog 2weken op mijn brommer wachten want de versnellingsbak wordt gemaakt.

schroeven, bouten, en moeren vind je in de schroeven, bouten en moeren-muur in alle soorten en maten in de bouwmarkt.

rijden er nog nitro rijders rond omg. den helder?
en waar kan ik schroeven kopen? bij de modelbouw winkel in den helder verkopen ze geen schroeven. enige goeie dichtstbijzijnde modelbouw winkel is in heerhugowaard. +-35KM en ik kan nog 2weken op mijn brommer wachten want de versnellingsbak wordt gemaakt.

----------------
*of-topic*
2 weken wachten op m`n brommer,?
je ben 15 !!! ;-)
---------------

mag ik geen brommer hebben dan? ik rij er alleen maar 1x per week op ofzo langs duinen(geen politie) en dennis wat voor brommer heb je? een schakel?
ik een rs50 :D
en proton verkoopt geen schroeven.

mag ik geen brommer hebben dan? ik rij er alleen maar 1x per week op ofzo langs duinen(geen politie) en dennis wat voor brommer heb je? een schakel?
ik een rs50 :D
en proton verkoopt geen schroeven.

ik bedoelde scooter, een peogeot kloteding, maar omdat ik ben geslaagd krijg ik een schakel van me moeke:x-mas::x-mas::x-mas:

Back