DENK AAN DE WARMING UP!!!

Tja je voelt je wel jong maar met 45 jaar gaat het allemaal niet meer zo soepel.
Vanmorgen nog even 45 km op de ATB door de bossen geracet rond de Lemelerberg en omgeving. Heel wat jonkies mijn achterwiel laten zien :lol:
Vanmiddag even de nieuwe afstelling van m'n DLG proberen. De eerste worpen rustig aan. Daarna aan wat toeschouwers laten zien hoe hoog ik wel niet kan gooien. MIS :( Een spiertje tussen oksel en heup vond het teveel van het goede en daar zit nu een sheurtje in. Geen ramp maar erg pijnlijk. Kan m'n jas amper aandoen.
Zo blijkt maar weer dat ook voor het DLG'en een warming up echt nodig is. Vooral als de jaren gaan tellen. :oops: [/b]

Had Peter Koelewijn daar geen nummertje over.

Je wordt ouder pappa geeft het maar toe.
Nog best snel, maar ook eerder gescheurd (of was het nu moe) :roll:

Beterschap en groeten van een andere "oude" man.

Frans

Theo zei:
Zo blijkt maar weer dat ook voor het DLG'en een warming up echt nodig is. Vooral als de jaren gaan tellen. :oops:

:yes: , ieder jaar weer .
Als je wilt vliegen, wil ik best voor je gooien :mrgreen: .

Beterschap en groetjes Aldert

Dat is nou wat je noemt een sportblessure... en dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat modelvliegen, geen sport is maar spelen :evil:

Theo je hebt weer onomstotelijk bewezen dat wij met z'n allen sporters zijn :!: :wink:

ja, s'morgens nog stoer doen s'midddags pijn
s'morgens nog stoer doen met je ATB maar die jonkies kunnen nu hun jas nog wel aandoen haha!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Back